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  1. #241
    là, ça m'enerve.

    Ca fait 2 fois que je shoote le Nuclear throne (les 2 premières ^^ avec 2 persos différents), et 2 fois que le jeu me bloque a cet endroit:



    Je monte sur le throne, j'apparais sur l'écran du capitaine des IDPD, puis un grunt va vers le bas, j'entends le son de la mort du perso et ça s'arrete?

    C'est un bug ou quoi?

  2. #242
    Un bug dans Nuclear Throne ??!
    Comment oses tu !?

  3. #243
    Après être allé sur les forums steam, ben non c'est apparemment pas un bug. C'est ce qui arrive maintenant quand tu détruit le NT sans avoir... détruit les générateurs sur les cotés avant. Ha. Merci pour l'info, mais comment j'aurais bien pu deviner ça moi? Ya aucune info, aucun tip! Je croyais à un bug ou un missclick/fausse manip!

    Ca m'a agacé, là.

  4. #244


    Features
    Another ending, and credits sequence!
    The IDPD Captain now has sound effects, as do various props, Lil Hunter's weaponry and other details!
    New B-skins, and big character art for all the B-skins and some special states! B-skins are now unlocks.
    Cool art updates, mainly to Desert and Palace!

    Balancing
    Y.V. can no longer pop melee weapons.
    Super Crossbow spawns one area later.
    Big Rats now deal (1) contact damage.
    Scorpions have a tiny bit more range.
    Generators have been moved down and given less HP, and no longer explode at the end of the fight.
    The
    Spoiler Alert!
    Nuclear Throne
    is a bit less likely to waltz over you.

    Fixes
    Fixed the Crown of Luck crash.
    Bolt damage should be back to normal.
    Back Muscle no longer carries over.
    Captain no longer drops rads.
    Fixed a Generator crash.
    Throne beam sound now stops when it is destroyed.
    Allies now keep Throne Butt after your death.
    When having no weapon equipped, you no longer drop an invisible weapon at death in co-op.
    Fixed a lot of weird behavior Crowns where showing, carrying over between runs etc.
    Steroids' active no longer triggers their swap animation.
    When killed by a boss exploding, it should now show the proper image on the game over screen.
    Statues now don't spawn Guardians after that fight is over.
    You can no longer spawn inside cars that explode and end your run.
    You can no longer get stuck during the final cutscene.
    Crown of Haste idle animation has been fixed.Crown of Haste now also animates faster than other crowns.

    Misc
    Level unlock requirements now show x-? instead of ???.
    Blowing up walls should now cause less slowdown.
    Technomancer revive now has an animation.
    Generators now have an idle animation.
    Moved around the loadout layout a bit.
    Icon in your HUD when playing the daily.
    Tweaked the big TV graphics a bit.
    New screen when beating the game. Still work in progress!
    Vans can now be hijacked again from the HQ, taking you back to where you were before. Cars in $$$ now also continue your run.
    Song for
    Spoiler Alert!
    CLASSIFIED
    .
    Tiny sewer art fixes.

  5. #245
    C'est bon, je peux arrêter de jouer


  6. #246
    Le van est quand même un peu franchement abusé... Ça durcit tellement le loop.

  7. #247
    Perso je me suis fait avoir qu'une seule fois par ce putain de van mais c'est tellement rageant! Y'a un moyen de savoir quand est-ce qu'il arrive et OU? Cela dit c'est pas tant le van mais les saloperies qui en sortent qui finissent de m'énerver. Entre les shielders super vénèrs et ce genre de réjouissances...

    Sinon, je débarque un peu sur le forum, des gens jouent avec Steroid? C'est un peu le seul perso que je joue avec Crystal (que je joue jusqu'à débloquer mon bodybuilder en slip préféré), vous avez des stratégies, des alchimies de perks, ce genre?

    Perso depuis la maj avec les vans, je tente de privilégier soit les munitions (parce que full automatique oblige) soit les PV (parce que mange tes morts à partir du palais), toujours en ayant l'impression de tricher en tentant systématiquement de prendre Scarier Face, sinon les clébards tout vert du palais m'énervent très fort. J'ai tendance à plus passer par l'oasis, vu l'importance encore plus importante de choper des perks utiles très rapido (genre être toujours plus fort avant le niveau de la neige que je déteste). Et, plus que jamais, je joue extrêmement agressif (sauf exception, genre Lil Hunter où je réfléchis un minimum ou le labo où j'essaye de pas me faire péter les fleurs à la tronche connement).

    Mais ouais ce jeu reste dans mes mémoires pour m'avoir fait traverser des épisodes de colère assez bizarres, genre ma compagne a flippé de manger un gâteau pendant que je paumais au premier loop.

    Edith: effectivement personne ne parle du mec plein de muscles et de slips, pareil sur les discussions steam, hésitez pas.

    Sinon j'ai vu récemment sur les discussions steam justement, que le jeu risquait de sortir en version boite voire même en version collector ''stupide'' selon les devs. Ça vous fait des choses? Parce que moi ouais! C'est dingue je détestait ce jeu (enfin plutôt ce type de gameplay au clavier/souris à cause de pas mal de jeux flash péraves) et depuis qu'un pote me l'a filé pour la maj du premier de l'an 2014 j'ai 95heures dessus. (Et j'arrive au Throne une fois sur trois on va dire, c'est assez flippant dans quel état je me met.)

    Vu sur le sujet du coup, il me semble que Vlambeer a tendance a enchaîner les maj utiles et les majs d'équilibrages imperceptibles ou plutôt visibles quand on devient un gros porc sur ce jeu. Cependant il sort bientôt en version définitive. Attendez au pire ou chopez Wasteland Kings.
    Dernière modification par dieuvomi ; 07/10/2015 à 01h16.

  8. #248
    N'oublie pas de faire une pause d'1/4 d'heure après chaque heure de jeu! C'est pas bien de s'énerver comme ça!

    Il y a 3 mutations défensives qu'il est tentant de prendre systématiquement: rhino, stomach, et bloodlust. Mais en fait, si en prendre 1 augmente effectivement tes chances de survie, en prendre 2, voire 3 est peut-être moins évident: elles prennent la place d'une voire 2 mutation "utile/dégats" genre shotguns, rabbit pawn ou bolts sans augmenter forcément drastiquement ta survivabilité au delà de la première. Je trouve que Stomach est la meilleure des 3 si on doit n'en prendre qu'une.

    - - - Mise à jour - - -

    Aussi une chose que j'ai cru remarquer: il y a souvent une combinaison de guns plus "optimum" pour un niveau que d'autres. Il vaut peut-être mieux commencer un niveau à 50% de muns, mais avec les bons pétards, que 100% avec les mauvais. De toute façon, les drops de muns dépendent de ce que tu as en main.
    Dernière modification par Tankodesantniki ; 07/10/2015 à 11h57.

  9. #249
    C'est vrai que trop de mutations pour tanker ça tue un peu la strat', en général je tente d'en prendre un max mais en prenant le throne butt ou back muscle combiné à lucky shot. Si j'ai du bol avec les mutations proposées... Eagle eyes est pas mal pour Steroid quand je tombe sur des arbalettes, sinon faut trop compenser, ça devient super dur avec beaucoup d'ennemis.

    Sinon j'ai enfin pu remarquer que le point de spawn est beaucoup plus souvent relativement safe, notamment sur le niveau de la neige, j'aime bien pas mourrir à cause de ça. Par contre sur les loops, je sais pas si c'est possible vu le nombre d'ennemis, mais ça serait sympa.

    Et ouais c'est fou, y'a pas beaucoup de jeux sur lesquels je m'énerve autant, je sais pas pourquoi...

  10. #250
    Petite rustine
    H.Q. now works as intended.
    Y.V. Ultra now works as intended.
    Fixed a Palace Prop Hurt Sprite.
    Removed the timer for now, it will return to your options screen very soon!

  11. #251
    Mine de rien, ce petit jeu n'arrive pas à me lasser ou me faire ressentir une overdose:

    Tu as beau l'avoir "fini" avec un personnage (après des heures à crever et recommencer...), ben tu te laisses tenter un soir comme ça par 2-3 run avec un autre personnage, juste pour voir. Et évidemment c'est plus facile au début avec celui-là, mais il te faut quand même XX runs avant de réussir à te rasseoir sur le throne avec ^^ Mais sans ressentir de réelle lassitude.

    La difficulté est finalement très bien dosée, et tu as toujours des "crans", perso, pouvoirs, guns a essayer, loop, secrets avec la difficulté au dessus à tenter si tu commences à penser maitriser le machin.



    C'est très agréable d'avoir cette rejouabilité, et je comprends et goûte mieux le temps passé par les devs à ajuster finement les caracs' des armes ou des pouvoirs, ou le taux de spam, ect.

    Par contre, je joue avec le screenshake à 0% sinon ça fatigue vite. Et 2-3 runs par séance, point trop n'en faut.

  12. #252


    L'image, c'est la voix de Rogue. Oui Rogue a enfin une voix ! Ce n'est pas trop tôt !
    Sinon cela fait deux ans que le jeu est en early access...

    Feature
    A voice for Rogue and all other remaining characters!
    A new save file system. This means we hopefully won't have to clear your save files anymore! As a side effect, we've decided to remove the Unlock All button. What you unlock now is (probably) yours forever. Unless you hit the delete button. Obviously.
    Your loop streaks are now stored and displayed in the stats screen. Any loop you get is added to the streak, if you die before you loop the value is reset!
    Little effects and sound for most mutations and ultras!
    Sounds for some of the loop bosses!
    All the music and all the level ambient tracks should now be in the game and all of them have been mastered!
    Crown icons!
    Two new rare enemies.
    Rogue has been given a big overhaul, upgrading her Portal Strike damage and giving her a new Ultra replacing Resourceful.

    Balancing
    Van portals now break walls when spawning.
    Elite Inspectors have less HP.
    Captain no longer drops ammo.
    Heavy Auto Crossbow rate of fire has been decreased.
    Elite Shielder projectiles are now slower and have a smaller explosion hitmask.
    Cursed Crystals now have a slightly longer minimum time before teleporting again.
    Rabbit Paw no longer affects gun drops.
    Heavy Heart has been increased in effectiveness a tiny bit.
    Palace Guardians no longer deal contact damage when appearing.
    Buff Alligators now spawn more pellets from their projectile.
    Splinter Gun and Golden Splinter Gun now have the same rate of fire.
    Ultra Grenade Launcher has been given a proper update.
    Bullet ammo size has been increased by two.
    Exploding Guardians spawn fewer projectiles.
    Elite Inspector walk speed has been decreased slightly.
    Alligators are now always active.
    Removed the Ion Cannon. You will not be missed.
    Blood Cannon rate of fire has been decreased slightly.
    Torches in the Crown Vault now have less HP.
    Tweaked the loop spawn code a bit.
    Heavy Bolts are now affected a bit less by Bolt Marrow.
    Flak Cannon has more accuracy.
    Sledgehammer deals slightly more damage.
    Spoiler Alert!
    CLASSIFIED
    doesn't blow up Crystals before completing the boss intro.
    Increased damage from IDPD explosions.
    Proto chest now always contains a rusty revolver on dailies.
    Decreased IDPD Shielder HP.
    Elite Grunts now have slower reaction time but faster projectiles.

    Fixes
    All bosses now end the boss music when killed.
    Cursed Chests opened by portals now contain cursed weapons.
    Fixed the quick restart music bug.
    Fixed the Van exploit hopefully.
    Fixed the Y.V. double loop on Ultra bug.
    Small flames and craters can no longer appear outside the levels.
    Crown of Blood description typo fixed.
    Big Dog now shows the right cause of death when exploding.
    Fixed Crown of Death de-select crash.
    Shielder now always plays shield sound when shielding.
    Fixed a daily crash bug.
    Fixed a bug related to drawing the Freaks.
    Fixed the notorious save file crash hopefully.
    Fixed a co-op problem with Plant's Throne Butt.
    Crown is no longer drawn on random character.
    IDPD Explosions now spawn craters.
    Chicken can now heal back to full health.

    Misc
    New Crown Guardians, gameplay is still very unfinished.
    Heavy Grenade Launcher.
    Updated Ultra icons.
    Gamepad is now automatically detected.
    Green explosions for the Throne and Generators!
    Timer is now an option, and beating the game now shows your time.
    Less screen shake for Plasma Explosions.
    Inspectors now draw their pull effect behind their heads.
    More particles for Laser Crystals before firing.
    Removed all the old icons from the Character Select.
    Added a NO HUD mode.
    Generators now drop rads.
    Re-spaced the loadout screen.
    A ton of new weapon sounds.
    Timer now also counts during mutation selection.
    Removed the "keep old crown" option, instead made guardians spawn when running with a crown.
    No Rad Canisters in the HQ.
    Added some more tips.
    Updated the credits.
    Tutorial Bandits now explode into wood splinters.
    The fade when sitting down now comes in a bit later.
    Weapons now disappear when sucked into the portal.
    New splats for melting after using their active.
    New Rogue HUD indicator for her ammo.
    Tiny details: feathers, leaves, money.
    Small blue flames for IDPD explosions.
    Uncursing something now has a sound.
    Empty Horror trying to fire now has a sound.
    Sound for Dog Guardians landing.
    Sound for mutation and crown icons popping up.
    All elite IDPD now have sounds.
    Added lightning particles to the portals.
    Low HP sounds for some bosses.
    Sounds for the final cutscene.
    Updated the tiles for 0-1.
    New slider art.
    Sounds for Rogue Canisters.
    New art for the IDPD explosions.
    Updates to loads of projectiles for readability.
    Ally art update.
    Icon art update.
    All mutation selection sounds.
    New slashes.
    Mutation sounds are now stereo.
    Updated the mansion tiles.
    New decals and props for various areas.
    Update to the menu generation.
    New Crown Vault art.
    Sounds for the cursed enemies.
    Updated flying maggot art.
    Radiated maggot death sounds.
    New gun for the Jungle Bandits.
    Updated the color of the Freaks.
    Sound for reaching level Ultra.
    HQ is now less bright.
    New Present Chest opening animation.
    Sounds for the different IDPD portals.
    Big Dog now explodes in a way cooler way.
    Fire Trap game over image.
    New portal sounds, also when inside.
    Lil Hunter now has a sound when calling for backup.
    Sounds for allies.
    Grenade weapons now have a reload sound.
    Various enemies had new sounds added.
    Cool new car sounds.
    Boss intro sounds.
    A nice radioactive hum on the logo.
    New disc sounds.
    Little dust effects in the Crown Vaults.
    More prop destruction sounds.
    Removed the old Palace pillars.
    Van hijack sounds.
    Art update to the green rats.
    Art for Heavy Heart.
    Small 7-3 art detail added.

  13. #253
    Oh bordel la taille du changelog

    2 ans d'early access
    Faudrait ptet qu'ils pensent aussi à foutre leur "stretching" et "scaling "options
    Dernière modification par CruZer ; 11/10/2015 à 11h54.

  14. #254
    Et merde je vais encore galérer à re-débloquer Steroid ahah. Enfin c'est cool ça sent un peu la sortie ce genre de trucs. Le van exploit c'était quoi au fait?

  15. #255


    Introduction des weeklies: des runs hebdomadaires avec un set prédéfini.

    Features

    • Weeklies!
    • New settings! Most significantly, we've added a few more cursors and the option to pick side-art instead of black bars on the side.
    • An update to the Throne itself!
    • Big upgrade to gamepad functionality in the menus, including access to the loadout screen!
    • Many Ultra Mutation changes and updates, including Rebel, Robot, Steroids, Crystal (faster Juggernaut), and Horror.
    • Big update to the stats screen, including win, speedrun, hard mode, daily, and weekly stats!
    • New sounds for various cool, huge, dangerous things!
    • Chicken B-skin can now be unlocked.
    • New sounds for all characters!
    • Sounds for all Ultra mutations!
    • Colored shadows! Barely noticable, but this'll make Frozen City feel colder, Jungle junglier, etc.

      Balancing
    • Reduced rads dropped by some bosses and most enemies after caves a tiny bit.
    • Hyper Launcher, Ultra Crossbow, Bouncer Shotgun, and Heavy Assault Rifle rate of fire has been increased.
    • Ultra Revolver and Bouncer Shotgun are now automatic.
    • Ultra Grenades now drop rads when exploding.
    • Crown of Blood now spawns more elites.
    • Swapped some pre- and post-loop crowns.
    • Tiny Recycle Gland, Gamma Guts, Stress & Lucky Shot buff.
    • Crown of Luck gives more enemies 1HP.
    • Golden and normal Scorpions now have the same range.
    • Sharp Teeth damage has been increased.
    • Elite Frogs have less HP.
    • More Golden Snowtank HP.
    • Changed some of the character/b-skin unlock requirements a tiny bit.
    • Some Devastator love.
    • Earlier Flamethrower and Bouncer SMG spawns.
    • More damage from green explosions.
    • A bit more time before Vans spawn.
    • No more cursed spiders on normal loop areas.
    • Rebel's Throne Butt has been slowed down a tiny bit.
    • Tiny bit less health for Generator.
    • Reproducing enemies such as Big Dog's missiles and the Hyper Crystal spawns no longer count as kills.
    • Ultra Shotgun uses a bit more ammo and rads.
    • Update to the Caves loop boss!
    • Lightning Crystals are now a bit more faster and have more range.
    • Secret areas now don't spawn random enemies on loop.
    • Energy Hammer cost, reload time, and damage have all been increased.
    • Golden and normal Shotgun now have the same rate of fire.

      Fixes
    • Fixed the Rogue Canister crash.
    • Ending a daily or weekly after it has ended (but starting while it's still active) should now submit your score correctly.
    • Chests no longer disappear when touching props.
    • You can no longer view locked stats.
    • Co-op and hard mode no longer reset your streaks.
    • Portal in 0-1 is back.
    • Robot's B-skin can no longer unlock multiple times.
    • Updated laser collisions.
    • Updated Spider and Snowbot collisions.
    • Generators now drop weapons when you run with Crown of Guns.
    • Laser Cannon now aims correctly with gamepad.
    • Allies now behave correctly when playing with gamepad.
    • Corpses are no longer light sources.
    • Loading info is no longer shown when loading cutscenes.
    • Tutorial bandits now have corpses.
    • Fixed a "double Portal Strike" bug caused by pausing the game.
    • Bloodlust and Lucky Shot now work properly in co-op.
    • Fixed minor visual glitches related to the HUD/portals.
    • No more chests inside walls, hopefully.
    • Fixed various depth issues, including the infamous desert bones drawing in the wrong order!
    • All bosses now stop the boss music when defeated.
    • Big Dog missiles now sound like metal.
    • No more Horror in the Pizza Sewers getting instantly blown up.
    • Fixed the quick restart music bug!?
    • Unlock screen can no longer be behind the game over screen.
    • Boss Intro's pause the timer.
    • Fixed Lil Hunter's sprite when flying after death.
    • Guitar swing now looks heavy.
    • Rad Chests/a certain Scrapyard prop should now be guaranteed.
    • You can no longer unlock Melting by winning.
    • *CLASSIFIED* can no longer get stuck in endless teleports when she kills you.
    • Music for Crown Guardians is back.
    • Flying maggots now don't count as kills when turning into normal maggots.
    • Hyper Slug now glows.
    • Melting post-death explosions fixed.
    • Crown of Luck and Crown of Risk no longer have their icons swapped.
    • Buff Alligators are back on pre-loop runs.
    • Fixed enemy lightning visuals.
    • Pausing during the Ultra screen in co-op no longer removes the mutation icons.
    • Fixed a Heavy Grenade collision problem.
    • Golden Snowtank corpse is now Golden.

      Misc
    • Your Crown now flies with you through portals!
    • Mutations are now shown on the game over screen.
    • Various optimizations.
    • Death sequence for the 0-1 boss!
    • Killing the boss in 7-3 makes the Generators inactive again.
    • Various tiny effects and details added.
    • Pickup sound for the Guitar.
    • Elite Grunts now have jetpack flames.
    • Some changes to the cocoons.
    • Enemy missiles are now easier to see.
    • A million new tips!
    • All floor "materials" are now up to date, resulting in more appropriate walking sounds in some of the newer areas.
    • Various new light sources in dark levels.
    • Some tiny audio balancing things.
    • More props at the campfire scene.
    • Your window state (fullscreen or not) is now saved.
    • New splat for the tiny unlock popups.
    • Plasma now slows the game down less.
    • Fixed the sound for underwater mines.
    • The window now has a minimum size of 320x240.
    • The tutorial no longer counts for the stat screen.
    • Timer is now shown on the game over screen when enabled.
    • Crown names are now drawn without brackets.
    • Horror now breaks all rad chests on the level.
    • Some changes to Cuz.
    • Throne carpet looks better.
    • Some tweaks to the character select.
    • Main Menu daily/weekly timer are now shown on hover.
    • Big Dog explosion tweaks.
    • More things explode into flames now.
    • Alligators now also spawn a !!! before firing.
    • Removed the floor tiles spawned by a Crown Portal.
    • Crowns no enter portals.
    • Crown of Haste looks better.
    • Update to the wave gun sound.
    • Frog heal effect.
    • Minor updates to some of the music.
    • Update to Chicken's ULTRA HUD icons.
    • Sniper and basic enemy bullet art updated.
    • Green Explosion art updated.
    • Update to Proto Portal visuals
    • Update to slash readability.
    • Gamma Guts kill sound.
    • HP pickup sounds! Can't believe we never had those.
    • Palace prop update.

      Notes
    • Portal rendering update makes portals look weird, and IDPD ones ugly. Fixing that.

  16. #256
    Bien content de voir que le nouveau système de sauvegarde fonctionne (parce que j'ai toujours pas débloqué Rebel moi mine de rien...)

    Sympa les nouveaux crosshairs, les fonds d'écrans pour remplacer les bordures noirs sont appréciables.
    C'est bien pensé d'avoir foutu un HUD pour les boutons de manettes (Xbox, Playstation)
    Je trouve le coop assez fouilli, on a du mal à bien voir durant la sélection des persos et puis perso je trouve ça débile que lorsqu'un joueur meurt l'autre se mange une pénalité de PV par secondes.
    Run "Weekly", ba euh ouais pourquoi pas ? Bientôt les "Monthly" ?

    Je pense qu'ils vont tenter de sortir le jeu après l'update 100.

  17. #257
    Dites le jeu permet il de faire des runs complet? Je cherche un petit jeu pour jouer de temps en temps et il me plait bien, mais vu qu'il est en early access, j'ai pas envie d'arriver a un momen tou il me sort: pas fini, dommage!

  18. #258
    Tu peux faire des runs complets... Si t'y arrives. Moi pas trop.
    You must gather your party before venturing forth. You must gather your party before venturing forth. You must gather your party before venturing forth. You must gather your party before venturing forth.

  19. #259
    Ok vendu alors! Merci

  20. #260
    Acheté après le "Foncez" de Pipo; effectivement c'est une TUERIE. Par contre deux petits reproche à l'heure actuelle :
    1) pas de achievements steam... mais ils arrivent !
    2) Peut etre un cran en dessous comparé à Isaac, notamment la variété du loot et des combos de gameplay... à voir.

    Sinon, yabon

  21. #261
    Révélation quand à l'utilité du raccourci suite à mon run le plus long.


  22. #262

  23. #263
    Wouhou j'ai fini 79ème du Daily aujourd'hui, je suis content.

  24. #264
    Nice !

    Moi, je me suis fais éclater comme une bouse par le throne... J'ai appris que les générateurs font des dégâts quand ils explosent... La prochaine fois, je me mettrai un peu plus loin.

  25. #265
    Jamais passé le niveau 4 ou 5 je crois encore...
    * Jeux1d100 ? Le blog Jeux1d100.net sur les jeux indécents et Linux, et la chaîne YouTube *

  26. #266
    Citation Envoyé par Thom Voir le message
    Nice !

    Moi, je me suis fais éclater comme une bouse par le throne... J'ai appris que les générateurs font des dégâts quand ils explosent... La prochaine fois, je me mettrai un peu plus loin.
    Ah? Ça m'est arrivé une ou deux fois de me faire exploser par un générateur mais je croyais que c'était un bug.

  27. #267
    Quand j'enregistre un pote sur Skype à son insu alors qu'on joue tous les deux à Nuclear Throne et que ses commentaires collent bizarrement bien à mes fails, ça donne ça :



    Citation Envoyé par ( Tchey ) Voir le message
    Jamais passé le niveau 4 ou 5 je crois encore...
    Tu joues ac quel perso ?

  28. #268
    Je suis arrivé deux ou trois fois aux niveaux de la neige en 12h de jeu...
    You must gather your party before venturing forth. You must gather your party before venturing forth. You must gather your party before venturing forth. You must gather your party before venturing forth.

  29. #269
    Je viens d'atteindre la 2ème loop pour la première fois, en Daily , et du même coup débloquer le mode hard et le B-skin pour Steroïds. J'arrive à 2 places du top 10.

    Je conseille de jouer un bon moment avec un même perso, idéalement Crystal, pour essayer d'aller le plus loin possible en jouant prudemment afin de comprendre le comportement des ennemies et de tester un maximum d'armes. Au bout d'un bon moment, je dirais une quinzaine d'heures, vous pouvez essayer de vous familiariser avec un autre perso moins défensif mais possédant une meilleure puissance de feu, tel que Robot, YV ou Steroïd.


  30. #270
    Citation Envoyé par Cotopaxi Voir le message
    Je suis arrivé deux ou trois fois aux niveaux de la neige en 12h de jeu...
    Pareil ! Ca va faire super longtemps que je joue en allant qu'une fois à la neige. Et là il y a une semaine, sans raison apparente, tout à coup je fais la neige à répétition, et je suis même arrivé 2 fois au niveau chelou avec les bêtes toutes fondues et vertes ? Ca a l'air pas très loin du nuclear throne.

    La courbe d'apprentissage est très par à coup, et très étonnante. A ce que je remarque c'est beaucoup prendre des réflexes sur certains ennemis, et s'habituer à des combos capa / armes ?

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