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  1. #211
    Débit download <1Mpbs ?

    Je suis dans le même pétrin.

    Pupuce N°2 :smile:

  2. #212



    Des devs à l'écoute de la communauté :
    - During Alpha: we had no speed cap on any movement type.

    - After Alpha... And thru first days of Closed Beta: we implemented a speed cap for testing.

    - But within next Beta patch, coming week of 11/7: Speed Cap has been removed!

    Additional info/details:

    - During Alpha we saw a lot of "Heavy Flag Capping"; We saw it as a problem that players were easily able to achieve the same high speeds in Heavy Armor as they could within Light Armor. There was not enough player skill requirement to achieve those high speeds with Heavy. And not enough differentiation in movement/speed/control between Light and Heavy.

    - We implemented Speed Caps per class. And received a lot of community feedback and suggestions on alternate ways to solve the problem - mostly around changing physics variables related to air-control and acceleration per armor type.

    - We took that feedback. In latest patch we have tweaked physics around falling, skiing, and jetpacking. And we have given Light, Medium, and Heavy armors different flight characteristics at high speeds. But without any actual speed cap.

    - The dev team is optimistic about the physics-based change but the proof will be in the testing so we look forward to testing this new patch with you on Beta soon.
    Dernière modification par Erkin_ ; 10/11/2011 à 00h17.
    Jeux du moment : Farming Simulator 22
    Stuttering et Core Parking

  3. #213
    Citation Envoyé par Kot Voir le message
    Débit download <1Mpbs ?

    Je suis dans le même pétrin.
    Non.
    Des micro-coupures, bien fréquent.

    Et je viens de remarquer qu'ils m'ont bien limité mon débit d'upload :/.


    Du coup c'est un peu l'enfer pour jouer à un jeu bien speed .

  4. #214
    Citation Envoyé par Erkin_ Voir le message
    Des devs à l'écoute de la communauté :
    De ce côté là y'a pas de soucis à se faire, ils font aussi du bon boulot sur Global Agenda.

  5. #215
    Sympas les jumps ! Surtout le premier joueur parce que le deuxième fait pitié juste après.
    Sinon Erkin, y'a plus simple pour intégrer une vidéo : le bouton . Y'a juste à rentrer l'adresse de la vidéo complète, pas besoin de prendre uniquement le code.
    Et en plus on a le bouton plein écran directement, on n'a pas besoin d'ouvrir un nouvel onglet Youtube.
    C'était le conseil forum CPC du jour.

  6. #216
    Je me servais des conc jump mais ne savais pas qu'il y avait un tumper !

    C'est quelle classe qui l'a, le raider ? Comme je ne suis pas là du week end je veux un compte-rendu gigantesque et ultra positif du patch une fois celui-ci sorti.

    Edit : J'ai x clés à donner à mon tour. Quelqu'un de vraiment intéressé en veut une, que je lui envoie ce soir ?

  7. #217
    C'est le ranger qui a le tumper.
    Saosul : Je n'avais pas remarqué, merci.

    Le patch arrive aujourd'hui : (La belle map jouable !!!!!!!!!!!!!!!)

    Nov. 10, 2011: Tribes Closed Beta Version 0.1.522 Patch Notes
    Nov. 10, 2011: Tribes Closed Beta Version 0.1.523
    Server downtime: The Tribes Servers are expected to be down on THURSDAY, NOVEMBER 10, 2011 from ~9:00 AM to ~3:00 PM US Eastern (14:00 to 20:00 GMT) while the patch is deployed.

    Major Highlights since Version 0.1.504
    Removed speed cap. Implemented various falling, skiing, and jetpack physics changes.
    Changes also include a variety of modifications to Skills to better fit into the new movement system. XP will be refunded for those skills that have been deprecated.
    New Map added to Rabbit Rotation (Drydock Night Map) .
    New Map added to CTF Rotation (Drydock Day Map) .
    Variety of improvements to server stability and disconnects (may still be several issues outstanding -- please report them if you find them).
    Variety of UI improvements and cleanups (most significantly to the death camera and to the Skills and Perks screens).
    Large number of bug fixes.

    Additional Items
    Adjusted flag throwing physics to improve throwing in specific directions.
    Players who leave or disconnect from a match will now receive XP and Tokens for their time in game, once that match has ended. [NOTE: Some issues remain if you are offline when the match you were in has ended. These are being researched and should be fixed in an upcoming patch].
    VIP Experience now properly awarded to VIP players on Free Servers (while VIP Servers are not in function). Rank Experience is not increased by VIP or Boost anymore.
    New tooltips for Skills and redesigned layout for the Skills popup window.
    Added two-step process for selecting both class perks at the same time.
    Added new death camera info box, displaying killer’s name, remaining health, class, rank, weapon used, and perks equipped.
    Adjusted Light/Med/Heavy flight characteristics at high speeds.
    Help text ignores are now properly saved.
    Fix for zoom breaking if zoom was enabled while a player died (this only happened when the Toggle Zoom feature was enabled).
    Support for “Borderless Window” option. Removes border from window (best use is to run at monitor’s full-screen resolution -- allows for faster Alt-Tabbing in and out of the game).
    Picking up a repair tool from a repair station now replaces the player's currently equipped weapon rather than always replacing the secondary weapon.
    When a player enters an inventory station, they begin health regen immediately.
    Fixed hit indicator being on the opposite side for the back side hits.
    Fixed mipping issues on many hand models as well as the spinfusor and sniper rifle
    Separated input release time and animation time from inventory stations.
    Fixed bug with call-in cooldown not behaving properly.
    Added the syncing of PID-loop state between client/server for Shrike. This should lower server correction and possibly eliminate the “death blossom.”
    Allow re-selections of Perks that player has already assigned to a character.
    Fixed bugs with wrong pop-up windows, lost button events and wrong buttons visible in different states.
    Store redirects to purchase gold from store when not enough gold on player to purchase classes.
    Fixed an issue where context help messages would not disappear if the player died near an object showing help text.
    Fixed an issue where the health regen effect would cancel the Jammer Pack effect.
    Fixed an issue where certain spots in certain maps would catapult a player at incredible speeds if the player flew into it a specific place.
    Pressing weapon swap when the current weapon is the Laser Targeter will revert to the previously used weapon rather than always choosing the secondary weapon.
    Fixed an issue where turrets could be deployed off the ground and float in air in certain circumstances.
    Fixed an issue where a turret's rotation could be incorrect after being deployed.
    Fixed an issue where the death camera would not reset its view target and would keep showing the last killer even if the player suicided.
    Added third person animation set to better represent SMG weapons.
    Update to death camera for turrets and suicide.
    Consolidated Class Ratings concerning movement into “Mobility” rating.
    More descriptive class loadouts on Class Screen.
    Players will only receive the VIP Unlock message once.
    Moved bolt launcher first person model down to avoid arm clipping into screen.
    Fixed issue where the Chaingun was not correctly reporting ammo counts after picking up a dropped ammo pickup.
    Fixed issue where base sensors were not detecting enemies correctly in certain situations.
    Fixed player health bars not updating their max percentage correctly due to skills and the Determination perk.
    Fixed not being able to rebind the ‘c’ key.
    Fixed the issue in Katabatic where there was an invisible wall on either side of the generator in the Blood Eagle base.
    Fixed issue with BXT1 Clip size skill applying to the Nova Blaster.
    Fixed issue with minimum deploy distance between Force Fields not being correct.
    Fixed post process effects persisting to the main menu when disconnected from a match
    Added all new perk icons for HUD and menus. descriptive tool tips, with information on how to unlock each.
    Added rollover tooltips for perk icons on “potential perks” as well as selected slots on the class screen.
    Fixed Fonts on tooltips for dynamic text fields.
    Fixed Flickering on Perk Icons, added new Icons for additional perks.
    Fixed issue where the character at the class screen would sometimes jitter violently when the death camera was following a vehicle.
    VGS commands should now properly play audio on all headphones.
    New Accolade icons for base destruction and repairs.
    http://hi-rez.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/276

    A few additional things:

    Speed cap

    At the highest level, the new system does not impose any limit to the speed that a player can reach, but as you get faster and faster:

    a) The amount of acceleration you gain from skiing decreases
    b) The amount of control you have decreases.
    Heavies in particular have much lower control at high speeds.

    Note that this patch does **NOT** introduce significant changes to jetpacking or energy consumption. We didn't want to combine changes in this area with the overall change to the speed caps in one patch. This will be looked at further as we continue to test going forward.


    Projectiles

    We had talked about making some general changes to how projectiles work in this patch. After playing the changes internally, we didn't like how they felt and went back to the drawing board.


    Crashes, Disconnects and Stability

    We've cleaned up a lot of things in this patch, with additional items on our plate to clean up over the next few weeks. I expect there will still be some issues after this patch --> please report them as you come across them so we can know which have the dragons have been slain and which still remain.


    Into the Future

    Lots more still coming over the coming weeks. Stay tuned!
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  8. #218
    Bon ok, donc ce soir ce sera Tribes et pas CoD. Cruel dilemme.

    Faudra s'entraîner à faire des passes de flag !

  9. #219
    Troll.

    Il vas y avoir du monde sur wefrag visiblement (on était quelques-uns hier déjà).
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  10. #220
    C'te classe les thumper jumps. Faut que j'apprenne à faire ça, d'autant que j'accroche bien sur cette classe pour l'instant.

    Ah au fait, merci encore à Chat d'Eau et Kr3v pour avoir pensé à moi, j'ai trouvé mon bonheur grâce à l'homme-singe-vert-qui-rit...
    Dernière modification par Boitameuh ; 10/11/2011 à 11h54.

  11. #221
    Citation Envoyé par Jean Pale Voir le message
    Edit : J'ai x clés à donner à mon tour. Quelqu'un de vraiment intéressé en veut une, que je lui envoie ce soir ?
    Mais....mais vraiment? Je suis tres beaucoup vraiment interessé. Merci en avance!

    PS : le chaton sacrificiel est deja pret.

  12. #222
    Je t'en envoie une ce soir. Je ne sais pas si tu dois me communiquer quelque chose en revanche (un mail ?), les autres sauront nous dire. A moins que je dois simplement t'envoyer une clé en mp ?

    @aRthuR bRown : Je te réserve la seconde.

    Et je crois que c'est tout.
    Dernière modification par Jean Pale ; 10/11/2011 à 16h07.

  13. #223
    Citation Envoyé par Jean Pale Voir le message
    Edit : J'ai x clés à donner à mon tour. Quelqu'un de vraiment intéressé en veut une, que je lui envoie ce soir ?
    Je serais bien intéressé par une de ces x clés, si c'est toujours possible.

  14. #224
    850 mo le patch
    E j'ai une clef aussi en rab pour qui veux.
    edit, clé filé a Athur Brown
    Dernière modification par Acteon ; 10/11/2011 à 17h39.
    Citation Envoyé par pikachu Voir le message
    la difficulté du mode " exiled " viens pas des autres ia , mais de la difficulté de la campagne , accent de manierez artificière avec des catés qui bruissent ou fomente le terrine de la maso a un rime de digue .

  15. #225
    Moi j'échange mes clés contre des clés DotA 2.

    Pupuce N°2 :smile:

  16. #226
    Le patch n'a pas corrigé le bug qui m'empêche de jouer

  17. #227
    Si quelqu'un à une clé...
    "Les gens soit ils sont mal informés, soit ils sont con" - Colbaq
    Les piti liens de Vader

  18. #228
    La maj est sortie ? Le jeu ne m'a rien téléchargé et les serveurs sont en ligne.

  19. #229
    Bah regarde ta version dans le launcher. Moi c'est pareil, je l'ai pas vu télécharger quoi que ce soit, bizarre... En tout cas, je serai de la partie ce soir avec mon pathfinder!
    PLEASE STAY LEGEND

  20. #230
    Citation Envoyé par Jean Pale Voir le message
    La maj est sortie ? Le jeu ne m'a rien téléchargé et les serveurs sont en ligne.
    Oui oui j'ai joué sur la nouvelle map et tout, qui m'as l'air pas mal d'ailleurs.
    Citation Envoyé par pikachu Voir le message
    la difficulté du mode " exiled " viens pas des autres ia , mais de la difficulté de la campagne , accent de manierez artificière avec des catés qui bruissent ou fomente le terrine de la maso a un rime de digue .

  21. #231
    Si vous avez activé l'option pour mettre à jour les jeux en arrière plan, alors c'est normal.

  22. #232
    Bordel de flute, j'ai moi aussi un crash systématique dès que j'arrive en jeu depuis le patch. "Running out of memory" mon cul!
    Je retourne top-scorer sur COD4 si c'est comme ça :<
    PLEASE STAY LEGEND

  23. #233
    La nouvelle map est super belle, avec les vaisseaux qui se déplacent et les planètes. Par contre en terme de gameplay, pas encore totalement adopté après une partie. Pas assez pentue

  24. #234
    J'y ai joué vite fait à la première map, ça rame un peu contrairement aux deux autres et c'est d'une platitude pas bien marrante...

  25. #235
    Ouep, il y a des chutes de FPS sur cette map. Par contre je ne l'a trouve pas plate, il y a moyen de prendre la vitesse correctement et sans difficulté.

    Je me suis essayé au tank, il fait bien mal et, à ma grande surprise, est assez marrant. Là aussi, il est important d'anticiper les tirs.
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  26. #236
    Sérieusement.

    Pourquoi la classe "Technicien" n'est pas gratuit ?
    M'enfin, c'est la seule classe qui peut réparer les tours, générateurs, et compagnies, non ?

    Le genre de classe qui garantie vraiment la défense de ta base. Que si l'équipe d'en face en possède au moins un (ou deux), contrairement à la tienne, tu es bien désavantagé.


    Et il faut au moins 200 parties pour pouvoir l'acheter .


    J'espère que je me trompe :/.

  27. #237
    Toutes les classes peuvent effectuer des réparations. Il faut pour cela ramasser un kit de réparation, présent dans les petites boites rouges accrochées au mur dans la base.

  28. #238
    Si y'a une clé de disponible, je suis bien partant pour en prendre une.
    Merci d'avance.

  29. #239
    Citation Envoyé par Jean Pale Voir le message
    Toutes les classes peuvent effectuer des réparations. Il faut pour cela ramasser un kit de réparation, présent dans les petites boites rouges accrochées au mur dans la base.
    Je ne les trouves pas ces boites rouges :/

  30. #240
    Si quelqu un a une cle en rab je suis partant, vous me donnez trop envie d essayer tribes ascent.

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