Crunchez vos adresses URL
|
Rejoignez notre discord
|
Hébergez vos photos
Affichage des résultats 1 à 10 sur 10
  1. #1
    WARHAMMER 40,000: DAKKA SQUADRON
    Announced for Multiplatform Release
    Warhammer 40,000: Dakka Squadron will scream “WAAAGH!“ into living rooms, featuring blazing, Ork aerial combat waged across 41st millennium battlefields. Coming for PC and Console Q4 of 2020.

    CHICAGO – Phosphor Games Studio in partnership with Games Workshop is excited to announce Warhammer 40,000: Dakka Squadron. Available later this year for consoles and PCs, Dakka Squadron is a fast-paced, aerial shooter where the player is an Ork Flyboy, taking to the skies to do what Orks do best - fight!

    With 3rd person, action-packed gameplay and intuitive controls, players will choose a Waaagh! (or campaign) and take part in a series of missions across alien worlds. Players will fly against insane odds, blasting away with their Supa-Shootas against enemy air forces and ground targets, while unlocking new weapons and upgrading their Dakkajets to be the most “dead killy” Flyboys in the sky.

    All of the player actions revolve around fighting. Building and crafting is for the grots. Choose an Ork Clan and customize your squadron to augment your play style. Fly Dakkajets, Burna-Bommas, and Blitza-Bommas, equip them with an array of guns, bombs, and missiles, learn special maneuvers, and unleash your dakka to conquer a galaxy riddled with ancient enemies.

    Features:


    • Hone your skills to climb the ladder of the Ork faction; start off as a lowly Flyboy and conquer worlds to become a Warboss.
    • Explore incredible environments across multiple planets through a 20+ mission campaign
    • Fantastic voice over acting and dialog unveil a complex plot and capture the grim humour of Orks in the Warhammer 40,000 universe
    • Complete missions, perform challenges and unlock achievements to discover powerful Orky weapons and receive incredible fighta upgrades
    • Master dog fighting, dive bombing, and carpet bombing and use different playstyles to complete varied air to air, and air to ground missions.
    • The first video game built from the ground up by Orks for Orks.


    Warhammer 40,000: Dakka Squadron will be coming for PC and Console in Q4 2020.

    More detailed information about the game, as well as social media links, can be found on our website: www.dakkasquadron.com

    # # #

    About Phosphor Games Studio
    Based in Chicago, Phosphor Games Studio is a premier development studio comprised of experienced video game designers with a track record of producing financially successful and critically acclaimed titles across a variety of genres – from first-person shooters and MMOs to sports and casual games. The studio received back-to-back Mobile Game of the Year nominations from the Academy of Interactive Arts & Sciences for Horn (2012) and The Dark Meadow (2011), was awarded the AppStore ‘Best of 2015’ for Path to to Luma (2015) , and has released the hit VR title The Brookhaven Experiment (2016). More information can be found online at www.phosphorgames.com , on Facebook or via Twitter @phosphorgames.

    About Games Workshop®
    Games Workshop® Group PLC (LSE:GAW.L), based in Nottingham, UK, produces the best fantasy miniatures in the world. Games Workshop designs, manufactures, retails, and distributes its range of Warhammer®: Age of Sigmar® and Warhammer® 40,000® games, miniature soldiers, novels and model kits through more than 529 of its own stores (branded Games Workshop® or Warhammer®), the www.games-workshop.com web store and independent retail channels in more than 50 countries worldwide. More information about Games Workshop and its other, related, brands and product ranges (including our publishing division ‘Black Library’ and our special resin miniatures studio ‘Forge World’) can be found at www.games-workshop.com.

    Warhammer 40,000: Dakka Squadron © Copyright Games Workshop Limited 2020. Dakka Squadron, the Dakka Squadron logo, GW, Games Workshop, Space Marine, 40K, Warhammer, Warhammer 40,000, 40,000, the ‘Aquila’ Double-headed Eagle logo, and all associated logos, illustrations, images, names, creatures, races, vehicles, locations, weapons, characters, and the distinctive likeness thereof, are either ® or TM, and/or © Games Workshop Limited, variably registered around the world, and used under license. All rights reserved to their respective owners.







    L'espoir est le premier pas sur le chemin menant à la déception.

  2. #2
    Moi, qui lit l'OP : wah, ça pourrait faire un bon successeur à Crimson Skies, enfin


    Malheureusement, les images n'inspirent pas confiance.
    Un seul modèle d'avion, sans originalité (il ressemble beaucoup à un F-86 avec une skin flashy/rouille), des graphismes limite jeu mobile, l'avion à la fin de la vidéo qui s'arrête et fait demi-tour sur place,...........

    Ça sent pas bon.

  3. #3
    C'est vrai que c'est pas joli du tout ce trailer.

  4. #4
    A quel moment tu te dis qu'un jeu ork de dogfight va faire un super jeu ?

    A la limite, tu mets Impérial et Ork.

    Ca sent le jeu fait par des fans et généralement on sait ce que ça donne à la fin.

  5. #5
    Une longue présentation en anglais sans soucis d’en traduire au moins une partie, plein de TM et de C, quelques images retouchées et une vidéo qui fait penser à un jeu mobile à la maniabilité peu engageante, hmmm.

    Non.
    * Jeux1d100 ? Le blog Jeux1d100.net sur les jeux indécents et Linux, et la chaîne YouTube *

  6. #6
    Mon dieu, que vont-ils encore faire subir à la franchisse 40K . Elle a le donuts ouvert comme la porte des étoiles , je vous demande de vous arrêter maintenant
    Il parait que je suis un type horrible mais ce n'est pas vrai : j'ai le cœur d'un enfant..... dans un bocal...sur mon bureau.

  7. #7
    Citation Envoyé par RUPPY Voir le message
    Mon dieu, que vont-ils encore faire subir à la franchisse 40K . Elle a le donuts ouvert comme la porte des étoiles , je vous demande de vous arrêter maintenant
    C'est vrai que 40K a pas eu trop de chance au niveau des adaptations vidéoludiques ces temps-ci. Sauf Mechanicus qui est une vraie perle (on en veut davantage)!

  8. #8
    Citation Envoyé par tarbanrael Voir le message
    C'est vrai que 40K a pas eu trop de chance au niveau des adaptations vidéoludiques ces temps-ci. Sauf Mechanicus qui est une vraie perle (on en veut davantage)!
    Mechanicus est effectivement trés correcte même j'ai trouvé les combats au tour par tour un peu limités tactiquement . Je vais encore me faire incendier mais j'aurai adoré un portage ipad . C'est typiquement le genre de jeu que j'aurai aimé jouer sur ce support et non devant mon pc.

    J'ai également passé quelques heures agréables sur Inquisitor Martyr. C'est pas le H&S du siècle mais c'est très honorable et on retrouve bien l'ambiance de W40K.
    Il parait que je suis un type horrible mais ce n'est pas vrai : j'ai le cœur d'un enfant..... dans un bocal...sur mon bureau.

  9. #9
    Mechanicus a une ambiance excellente, j’adore ce qu’ils ont réussi à retranscrire. Un peu plus de polish et de variété, et un M2 serait au top.

    Moi j’suis client de WH40K Gladius dont le DLC T’au vient de sortir.
    Le prochain, c’est les Eldar, a priori confirmé par un dév lors d’une discussion Discord.

    Le sujet dédié http://forum.canardpc.com/threads/11...s-du-Grim-Dark

    Non je ne détourne pas le sujet. Pas du tout.
    * Jeux1d100 ? Le blog Jeux1d100.net sur les jeux indécents et Linux, et la chaîne YouTube *

  10. #10
    A peine
    L'espoir est le premier pas sur le chemin menant à la déception.

Règles de messages

  • Vous ne pouvez pas créer de nouvelles discussions
  • Vous ne pouvez pas envoyer des réponses
  • Vous ne pouvez pas envoyer des pièces jointes
  • Vous ne pouvez pas modifier vos messages
  •