Crunchez vos adresses URL
|
Rejoignez notre discord
|
Hébergez vos photos
Page 4 sur 4 PremièrePremière 1234
Affichage des résultats 91 à 107 sur 107
    Nouvel màj, 3.3
    Ils ont ajoutés les niveaux bonus Battletoads seulement présents sur l'exclusivité Nintendo

Change Log
    New: The Battletoads join the fray! While playing as Shovel Knight, kick off this very special encounter by uncovering a double secret room in the Hall of Champions.
    New: Japanese language options added (Kanji and Kana).
    New: During end game credits, an icon will be displayed next to stages which have successfully had all checkpoints broken.
    New: Device detections and icons for Switch controllers (Pro Controller and Joy-Con) as well as Xbox One controllers.
    New: Mouse buttons can now be bound to gameplay actions. LMB, RMB...you name it!
    Fix: PS4 controller now properly displays “Share” as Select, instead of incorrectly displaying the Touchpad icon.
    Fix: Teethalon sometimes moving slowly throughout the entire chase sequence.
    Fix: Incorrect fullscreen monitor displaying in the Options Menu.
    Fix: Player 2 resetting controller bindings to default would resets Player 1’s bindings as well.
    Fix: Using the number row to change relics in co-op would change both player’s active relic.

Shovel of Hope
    Fix: Alternating between Toad Armor and Dust Knuckles would create inconsistent punch flips.
    Fix: Completing the game with no items collected would round up to a 1% item completion. It should now display 0%.
    Fix: Playing certain songs at the Bard resulting in erroneous playback when transitioning indoors or underground.
    Fix: Aerial Mobile Gear could be interrupted by Tinker wrench.
    Fix: Initially unable to use subweapons during battle with Mr. Hat.
    Fix: Crash would occur when changing a single Body Swap setting for a boss, failing at that boss, and then revisiting the encounter.
    Fix: Respawn point drifting farther back during many repeated deaths at the Hall of Champions boss.
    Fix: Bugs in certain lines of dialogue while playing and changing settings in Body Swap mode.
    Fix: Crash when changing Body Swap settings for only a single Boss, while fighting that Boss, falling in battle, and then retrying the encounter.
    Fix: Minor text error when changing game’s language under certain Body Swap conditions while on the Level Map.
    Fix: Random armor cheat sometimes resulting in an unusable armor set.
    Various improvements made to co-op play.
    Various text fixes for Body Swap mode.
    Various improvements made to Battletoads encounter and rewards.

Plague of Shadows
    Fix: Rematch: Shovel Knight alchemy power meter never fully refilling.
    Fix: Erroneous screen transition when falling into the right most pit in the final anchor room of Iron Whale.
    Fix: Liquid Samurai could be pushed off ceilings by Vat arcana.
    Fix: Plague being invisible and immobile when caught in a double KO with the final boss.
    Fix: Failing to defeat Black Knight on the world map could sometimes lead to multiple encounters occupying the same space.
    Fix: Shadow blocks being destroyed by having an orbit bomb active during the penultimate boss battle.

Specter of Torment
    Fix: Curio Upgrade menu can now be advanced with the Start button, similar to other menus that don’t use Start for another action.
    Fix: Using Cold Shoulder after a certain dancing scene would pause the animation (the coldest of shoulders).
    Fix: Specific timing would enable movement while still in a nearby shop after speaking with Red.
    Fix: Defeating Tinker Knight very, very fast with cheats resulting in unintended behavior.
    Fix: Being killed by Propeller Knight moments before a phase change would bring Specter back with no health.
    Fix: Reize would appear incorrectly when defeated mid-teleport.
    Fix: Plague Knight would sometimes appear without contact damage active after a teleport.
    Fix: Performing a unique pose in a certain armor set is now duplicated by Blood Mirror (Yeah! Yeah! Yeah! Yeah!)
    Fix: Getting hit right when beginning a rail grind would cancel out death.
    Fix: Specter Knight losing active attack frames when releasing a charged slash at the very end of a rail.
    Fix: Starting Black Knight, Phantom Striker, or Treasure Knight with Skeleton Sniper or active lantern flames causing erroneous behavior.
    Fix: Luan jumps prioritized better when backtracking through a room.
    Change: Adjusted visibility of certain background tiles found in Tower and Flying Machine stages.
    Various localization and menu prompt spacing fixes.
    Improvements to keyboard key icons so they take up less space.

Our immense and most enthusiastic “Thank You!” to everyone at Rare, Microsoft, and Xbox for not only making this most unexpected dream mash-up a reality but for also sharing the fun with players everywhere.

We hope you all got a mighty big kick out of the update!

Citation Envoyé par CruZer Voir le message
    Nouvel màj, 3.3
    Ils ont ajoutés les niveaux bonus Battletoads seulement présents sur l'exclusivité Nintendo

http://cdn.edgecast.steamstatic.com/...5364b94816.jpg
    Tu veux dire Xbox

Les Battletoads ne seront d'ailleurs pas ajoutés aux versions Sony and Nintendo (du moins c'est pas encore prévu), même chose pour Kratos qui n'a pas l'air de vouloir quitter sa Playstation.
    Site de l'event du backlog (event de juillet en cours, plus d'infos sur le topic approprié)

C'est quoi en fait, des défis?

Une section bonus in game, une petite série de bossfights qui te permettent de gagner une nouvelle armure.

(et effectivement c'est bien Xbox et non Nintendo, my bad )

Hello ducks !

Je viens de me refaire Shovel Knight avec les 3 persos et j'avoue que si le jeu m'emballait pas à la base, le pixel art n'étant pas trop ma tasse de thé, je l'ai trouvé incroyablement fun. C'est beaucoup plus fun que les plateformers modernes genre rayman où je m'ennuie profondément et moins sadique qu'un super meat boy qui me stresse un max.

Je voulais donc savoir si il y aurait des jeux comparables avec le même feeling ? Beaucoup de jeux similaires conseillés par steam sont en fait des metroidvania avec génération procédurale de niveau et backtrack, ce qui n'a de mon point de vue rien à voir et me plait beaucoup moins..
    "La vérité c'est ce qui continue d'exister quand on cesse d'y croire."

Celeste, c'est quand même pas du tout le même type de platformer (bon sang, les C sides ).

Je pense que les Shantae pourraient te convenir, c'est déjà plus proche, même si personnellement je n'ai pas trop aimé Risky's Revenge alors que j'ai plus de 100 heures sur Shovel Knight.

Si t'as pas tous les achievements et pas rempli tous les challenges, je te le recommande, ça occuper et c'est très fun (et les objectifs speedrun sont très atteignables, puisqu'ils sont d'1h30 alors que les records vont de 35 à 45 minutes).
    Site de l'event du backlog (event de juillet en cours, plus d'infos sur le topic approprié)

Citation Envoyé par space_mammouth Voir le message
    Hello ducks !

Je viens de me refaire Shovel Knight avec les 3 persos et j'avoue que si le jeu m'emballait pas à la base, le pixel art n'étant pas trop ma tasse de thé, je l'ai trouvé incroyablement fun. C'est beaucoup plus fun que les plateformers modernes genre rayman où je m'ennuie profondément et moins sadique qu'un super meat boy qui me stresse un max.

Je voulais donc savoir si il y aurait des jeux comparables avec le même feeling ? Beaucoup de jeux similaires conseillés par steam sont en fait des metroidvania avec génération procédurale de niveau et backtrack, ce qui n'a de mon point de vue rien à voir et me plait beaucoup moins..
    Castle in the Darkness.

Y a pas de génération procédurale, par contre c'est bien un metroidvania donc y a du backtrack pour découvrir de nouvelles zones.

Merci pour les conseils, je vais me pencher sur Castle of darkness et peut être Shantae.. Par contre, Céleste, je l'ai testé à la sortie et me suis fait remboursé avant d'atteindre les 2 heures. J'ai plus eu l'impression de me diriger vers un jeu d'énigmes et de logiques que vers un plateformer "'instinctif". Je me suis senti stupide à réfléchir 1 minute devant des tableaux de début de partie pour capter comment aller chercher des fraises, pas vraiment mon type de jeu. Quelqu'un a fait Wonder boy sinon ?

Pour Castle in the Darkness, regarde du coté de HumbleBundle, il y est moins cher que sur Steam.

Shantae 2 c'est du Metroid-like, renseigne toi directement sur le 3 ou le 4. Tu peux aussi jeter un œil à Splasher sinon, plus conventionnel dans son level design mais excellent.

Carrément, et MegaMan X

Citation Envoyé par Supergounou Voir le message
    Carrément, et MegaMan X

Il me tente bien, y a des packages intéressants sur steam, c'est juste la réputation de jeu hardcore qui m'en a tenu éloigné jusqu'à présent. Mais je pense que je vais finalement tenter le coup, comme je suis pécéiste, j'ai jamais approché ces classiques nipons..

King of Cards va sortir dans très peu de temps du coup le jeu est à -50% partout (même sur console) avant que le prix n'augmente !
    Ils parlent aussi de Showdown, le pvp si j'ai bien suivi, mais j'ai pas vu trop de trucs passer là-dessus.

Du coup j'ai recommencé le 1 (que j'avais fini) puis je ferai le 2 et 3 (que j'ai pas touché).
    You must gather your party before venturing forth. You must gather your party before venturing forth. You must gather your party before venturing forth. You must gather your party before venturing forth.

You must gather your party before venturing forth. You must gather your party before venturing forth. You must gather your party before venturing forth. You must gather your party before venturing forth.

Règles de messages