Crunchez vos adresses URL
|
Rejoignez notre discord
|
Hébergez vos photos
Page 3 sur 4 PremièrePremière 1234 DernièreDernière
Affichage des résultats 61 à 90 sur 98
  1. #61
    Hi, we are verifying the release build. Will let you know as soon as we've released. Thanks for the patience.


    ---------- Post added at 22h39 ---------- Previous post was at 21h24 ----------

    Ok, so we are fixing a match queue issue in the release version. We want it to be as easy as possible to find a game at the start of the release rather than "balanced" player level or line rank level match balance. It was too narrow, making people of "too wide of a difference" in meta level or rank not match up in queues.

  2. #62
    ça y est c'est dispo
    Citation Envoyé par Big Bear Voir le message
    Tu es le public typique de la next gen.

  3. #63

  4. #64
    Citation Envoyé par Hideo Voir le message
    Alors alors ?
    C'est cool mais il y a pas mal de bug, deco serv en game, troll qui fait n'imp et le glitch des totems. Je pense qu'il faut attendre les premiers hotfix.

  5. #65
    Hello world!

    So the three of us are just wakening up after yesterday's amazing launch of Deadbreed's Early Access Closed Beta across the world.

    First of all we want to express our sincere thanks to everyone that was there yesterday, waited patiently for the launch and then played the game.

    Sure, we had lag and disconnect issues (probably related to a player in a game having network package drops, we are onto this now) and a couple of game glitches on both our European server sites and the American server sites, but despite this - the overall response to the game was fantastic!

    We are starting to look at the best way to organize all the "early issues" normally associated with opening the gates to a wider group of players and this phase of development (hence Early Access), the bug reports and great feedback you've already started to provide us with, so we can get working on these a.s.a.p. We suggest that as, a start we'll try to use Steam as a central for this until we've found a better solution.

    Again, we are really grateful for your support and patience as we move forward to the full version of Deadbreed.

    As we've said before, we are just starting our journey with this game with the launch of the Early Access.

    Stefan, Anders and Greger
    (The three guys that made this game)

  6. #66
    Les totems ont été fix avec un cd.

  7. #67
    Petite vidéo de gameplay prochainement.

  8. #68
    Hello all, we've decided to "merge" match queuing of the European servers today and we will keep it like that for the Early Access phase. That should help everyone in Europe to get a match quicker.

    In addition to this, please consider the following when queuing up for a match. The matchmaker will try to match you against players of equal level to you and will increase the "clamping" span with regular intervals during the "search for match". So for example, if you are at player level 5, it'll start searching for other level 5 players and then increase the search span to players of level 4 and 6, then level 3 and 7 etc. until it reaches a cap value and the start over again from your current level. Hence, leaving the search, going out to the lobby and restarting a search is not a "faster" nor better way to find a match quicker.

    Also, consider not queuing in ranked now until we are at least a couple of days into the Beta, then it'll also be easier to find matches.

    The Players in Lobby number indicates how many players are currently active in the Lobby (doesn't include players currently in a match).

    Please consider this as a way to find matches too:

    Go to the "Group Chat" (bottom right button in the Lobby) and use the "premium" group chat when you are looking for a match. Then you can agree with others on what to queue up for (3vs3, 2vs2, 1vs1) etc

  9. #69
    Hello all, as we are now focused on solving the DC issue, we won't be able to spend time on making our own footage/streaming for at least a couple of days. And there are already people streaming to support us.

    So, please go ahead and stream.

  10. #70
    JETBAT stream de temps en temps sur Deadbreed et il joue pas trop mal.

    http://www.twitch.tv/jetbatsy

    ---------- Post added at 00h51 ---------- Previous post was at 23h53 ----------

    Semaine prochaine un gros patch prévu.

  11. #71
    Je vois tout le temps JETBAT dans mes matchs, il est meilleur que la plupart des joueurs que j'ai rencontré mais à l'heure actuelle ça ne veut pas dire grand chose tant certaines mécaniques sont abusées, d'autres moins bonnes et d'autres complètement inutiles (le bug de range avec les armes de cac)
    Pour les canards étant intéressés par Deadbreed, à moins que vous attendiez impatiemment ce jeu depuis quelques mois, attendez un petit moment car à l'heure actuelle il ne vaut pas le coup (trop de problèmes côté serveur, côté mécaniques de jeu et côté UI- ATH). Néanmoins, le jeu actuellement se présente comme une bonne,voire très bonne, alternative aux autres A-RTS car bien qu'il y ait des problèmes, les idées sont là et s'amélioreront au fil du temps.
    Citation Envoyé par Big Bear Voir le message
    Tu es le public typique de la next gen.

  12. #72
    Citation Envoyé par Gangret Voir le message
    Je vois tout le temps JETBAT dans mes matchs, il est meilleur que la plupart des joueurs que j'ai rencontré mais à l'heure actuelle ça ne veut pas dire grand chose tant certaines mécaniques sont abusées, d'autres moins bonnes et d'autres complètement inutiles (le bug de range avec les armes de cac)
    Pour les canards étant intéressés par Deadbreed, à moins que vous attendiez impatiemment ce jeu depuis quelques mois, attendez un petit moment car à l'heure actuelle il ne vaut pas le coup (trop de problèmes côté serveur, côté mécaniques de jeu et côté UI- ATH). Néanmoins, le jeu actuellement se présente comme une bonne,voire très bonne, alternative aux autres A-RTS car bien qu'il y ait des problèmes, les idées sont là et s'amélioreront au fil du temps.
    C'est vrai que pour le moment le jeu est tres early.

    ---------- Post added at 02h31 ---------- Previous post was at 01h52 ----------

    Early Access Key for your friend?

    So having an additional Key when purchasing an Early Access package was brought up by the community, and we think that's a great idea. We will provide one additional Early Access Bare Bones Steam PC Code to the package you purchased provided you mail us at: info@deadbreed.com to claim it and state your registered Deadbreed username.

    We will start providing the codes from Sunday an onwards.

  13. #73
    Deadbreed is currently down for a planned maintenance/update. We should be back online shortly. Thanks for your patience.

  14. #74
    We will provide a log of the update. Just not tonight. Phew.

  15. #75
    J'ai reçu une clé "Bare Bones Beta" qui est le palier le moins chère actuellement sur Steam. Envoyez-moi un MP pour que je vous l'envoie.

  16. #76
    Citation Envoyé par Gangret Voir le message
    J'ai reçu une clé "Bare Bones Beta" qui est le palier le moins chère actuellement sur Steam. Envoyez-moi un MP pour que je vous l'envoie.
    De meme j'ai une clé "Bare Bones Beta".

    Mon vocal pour les joueurs de Deadbreed: http://www.raidcall.com/go.php?sid=7492321


    Game was on 3th day of Beta and we were experimenting with new stuff. At this moment the game had lots of bugs and glitches but you could actually get the picture where the game was developing towards.

    Make sure to check out my other videos from:

    http://www.twitch.tv/jetbatsy/profile
    Dernière modification par Dallarion ; 07/07/2014 à 13h16.

  17. #77
    Si il reste une clé à un coin² je suis preneur pour me forger un meilleur avis ^o^

  18. #78
    What an incredible week!

    If we are not mistaken, today marks the end of our launch week on Steam (and hence the -15% discount. However, we will continue to provide a bonus Game Key with each package).

    http://store.steampowered.com/app/277950/

    Thanks again for the massive support and interest in our game, it gives us energy to keep pushing towards the full release. Also, we want to take this opportunity to give extra special thanks to the players that are active on the Steam forum, providing us with valuable feedback and helping fellow players out.

    In regards of the player base, its growing steady day by day and we ask for patience as it expands, its just the first week of Closed Beta.

  19. #79
    J'aimerais acheter une clef offerte !
    quelle est la démarche ?

    plus sérieusement , des avis concernant les packs, les héros, les clefs, les coûts, etc

    Pour rappel :

    Bare Bones Pack 19€99
    • Accès Beta
    • 1 Sentinelle: Behemoth.
    • 1 Héros: Corpus.
    • 5 Clefs , chacune donne accès a un objet bloqué pour une semaine
    • gain de clef par semaine pour ouvrir des objets verrouillés.
    • 200 Silver Coins


    Nightbrees Beta Pack 22€99
    • Accès Beta
    • 1 Sentinelle: Behemoth.
    • 3 Héros: Nekros,Demonata & Corpus.
    • gain de clef par semaine pour ouvrir des objets verrouillés.


    Daybreed Beta Pack 22€99
    • Accès Beta
    • 1 Sentinelle: Behemoth.
    • 3 Héros: Ivy, Domini & Corpus.
    • gain de clef par semaine pour ouvrir des objets verrouillés.


    Death Deluxe Beta Pack 36€99
    • Accès Beta
    • 1 Sentinelle: Behemoth.
    • 5 Héros: Daybreed (Ivy, Domini), Nightbreed (Nekros,Demonata ) & Corpus.
    • Artifact "Wings of Death".
    • 400 Silver Coins.
    • gain de clef par semaine pour ouvrir des objets verrouillés.
    Id Origin : j0tar0 / Id Steam : [CPC] Jotaro / Id B.net : Okin#2318

  20. #80
    C'est simple, une fois le compte acheté, tu envoies un mail à info@deadbreed.com avec ton pseudo et ton adresse mail.

    Et pour le pack, je sais pas trop quoi dire.

  21. #81
    Pour les packs, les plus "rentables" sont les Daybreed et Nightbreed pack (surtout le Daybreed, le Nightbreed te donne 2 breeds : Nekros qui est nul à chier et Demonata qui est buggué, et pas de la bonne manière )

    Avec la boutique in-game, tu peux payer pour 2€ il me semble 400 silver coins et les breeds en coûtent le double. Avec ces packs-là tu payes 2 breeds moitié moins chère. Bien sûr tu peux les payer avec la monnaie du jeu, mais garde la pêche: il y a très peu de joueurs donc très peu de parties, et estime-toi chanceux si tu n'es pas déconnecté en pleine partie, auquel cas tu ne pourras pas te reconnecter.

  22. #82
    Pour le moment il y a 3 heros sur les 9 qui sortent de lot.

    -Ivy
    -Corpus
    -Brood

  23. #83
    Tu as oublié Lilith, qui est un scandale.

  24. #84
    Si il reste une clef a l'un de vous deux je suis preneur, pareil je me ferait bien une idée il a l'air rafraîchissant même si je suis conscient qu'il soit en Early

  25. #85
    Pareil, je dis pas non à une petite clef si vous avez ça en rab ça me permettra de savoir si j'investi dans un pack ou pas ensuite!

  26. #86
    Citation Envoyé par Gangret Voir le message
    Tu as oublié Lilith, qui est un scandale.
    Non elle est buggé depuis le dernier patch.

  27. #87
    deadbreed is currently down for a planned maintenance/update. We should be back online shortly. Thanks for your patience.
    w00t !

  28. #88
    bonjour, excusez pour le dérangement, mais je me demandais s'il vous restait des clé pour Deadbreed, car le jeu m’intéresse beaucoup (c'est le premier que j'aie Greenlighté via steam) mais j'aurais aimé pouvoir le tester avant de me décider, est-ce qu'il y a une sorte de "clé test" ou quelques chose s'en rapprochant? merci beaucoup d'avance

    (j'ai vu sur ce topic que certains on semble t-il donné des clé du jeu, excusez moi si je me suis tromper ^^")

  29. #89
    https://www.facebook.com/pages/Deadb...919135?fref=nf

    Distribution de keys sur leur FB.

    Le meme sur Tweeter => https://twitter.com/DeadbreedGame
    Dernière modification par Dallarion ; 14/07/2014 à 18h07.

  30. #90
    Grosse maj prochainement d'apres les devs.

Règles de messages

  • Vous ne pouvez pas créer de nouvelles discussions
  • Vous ne pouvez pas envoyer des réponses
  • Vous ne pouvez pas envoyer des pièces jointes
  • Vous ne pouvez pas modifier vos messages
  •