Crunchez vos adresses URL
|
Rejoignez notre discord
|
Hébergez vos photos
Page 11 sur 14 PremièrePremière ... 34567891011121314 DernièreDernière
Affichage des résultats 301 à 330 sur 414
  1. #301
    Bon ba perso je vais attendre qu'ils patch un peu; car c'est le genre de jeu que t'as envie de lancer rapido pour te faire 1 ou 2 missions de "défoulage" total, mais la 1ere partie, d'un coup je me retrouve tp a l'autre bout de la map et mort sans raison, obligé de quitter le jeu. 2 eme partie chargement infinie de la mission obligé de alt F4

  2. #302
    Plus j'y joue plus je l'aime ce jeu.
    Alors oui les missions post campagne sont répétitives, mais ils se sont quand même fait chier à créer des suites de quêtes avec un petit scénard. Comme des mini campagnes post campagne. Alors ce n'est pas mis en scène mais ça rajoute un peu de contexte et d'histoire.
    Là où ils ont chié c'est l'interface, bien trop complexe. Si on fouille pas un peu on comprend pas quelle quête est la suite de laquelle et on se contente de farm au hasard.

    Mon Cap approche du 50, et putain quel bourrin !! Je peux être quasiment non-stop sous bagarreur. Les coups de grâce qui se déclenchent à chaque ennemi, augmentent la durée de bagarreur et lâchent des orbes héroïques.... un vrai carnage.

    Renvoyer le bouclier avec un coup de pied à aussi une petite classe certaine !

    Marrant, je déteste ce personnage de comics, mais là jadore le jouer.
    Dernière modification par Gordor ; 12/09/2020 à 19h08.

  3. #303
    Yop, moi j'aime bien aussi, et les missions sont pas trop longues c'est sympa.
    Par contre, j'avoue ne regarder que les atouts principaux de l'équipent et leur lvl, mais pas les points que ca rajoute.

  4. #304
    Pour le matos je commence à faire plus attention. Le level de l'équipement ne fait pas tout. Chaque pièce a des effets sur les stars affichées en haut, stats orientant la façon de jouer.
    Ya des missions courtes mais y'en a aussi des bien longues.

    - - - Mise à jour - - -

    Citation Envoyé par Wizi Voir le message
    Rien à voir avec la beta, le jeu est très instable selon la configuration. Par exemple, rien le fait d'avoir une Nvidia Gtx 10XX peut induire des memory leak et crash le jeu à tout moment (j'en fait régulièrement l'expérience).

    D'ailleurs, il faut zieuter de temps en temps sur ce topic Crystal Dynamics Official - The Known Issues and Workaround pour voir si certain bug sont toujours présent (par exemple celui de la machine à fabrication qui ne donne pas de skin)

    Enfin vivement qu'ils corrigent certains crash ou du moins qu'on puisse reprendre certaines missions en cas de crash, je pense à
    Spoiler Alert!
    Elite Heroic Hive - Last Avenger Standing
    Dont il faut faire 14 étages ce qui est assez long
    Pour la machine à fabrication, elle m'a niqué un cosmétique, depuis j'attends qu'ils réparent.

  5. #305
    3ème crash en 30 heures de jeu.
    Dont 2 sur la même mission
    Un truc bien long en plus, c'est rageant.

    - - - Mise à jour - - -

    Citation Envoyé par Gordor Voir le message
    Pour la machine à fabrication, elle m'a niqué un cosmétique, depuis j'attends qu'ils réparent.
    J'espère que le jeu sera patché ouais, il y a plein de petites merdouilles par-ci, par-là, ça fait vraiment pas fini et c'est dommage.

    - - - Mise à jour - - -

    2 crashs en 3 minutes.
    J'aurai pas du mettre à jour mes pilotes graphiques, tout se passais si bien jusqu'ici
    "Tout est vrai, tout existe, il suffit d'y croire."
    Dieu. (enfin… je crois)

  6. #306
    Citation Envoyé par Gordor Voir le message
    Pour le matos je commence à faire plus attention. Le level de l'équipement ne fait pas tout. Chaque pièce a des effets sur les stars affichées en haut, stats orientant la façon de jouer.
    Ya des missions courtes mais y'en a aussi des bien longues.

    - - - Mise à jour - - -



    Pour la machine à fabrication, elle m'a niqué un cosmétique, depuis j'attends qu'ils réparent.
    Ouai mais l'interface est trop relou pour comparer les stats, du coup je laisse tomber, je prend celui qui me rajoute le plus de stat verte

  7. #307
    Tiens... j'ai l'impression de m'être un peu fait avoir sur les défis hebdomadaires.
    Il y en a certains que j'ai terminé la semaine dernière, et ceux-là sont restés et indiqués validés avec une actualisation dans 6 jours (et bien sur j'ai pas eu les 11 points, ça serait trop facile )
    "Tout est vrai, tout existe, il suffit d'y croire."
    Dieu. (enfin… je crois)

  8. #308
    J'ai beau avoir le jeu à jour, je suis en chargement infini dans le mode campagne comme dans l'autre mode. Je ne trouve que des soluc' pour le bug qui est censé être résolu.
    Une idée?

    Les héros défilent mais le niveau ne se lance jamais.

  9. #309
    J'ai un peu fouillé les patch notes ce weekend, en cherchant une éventuelle roadmap de patch, mais ce dont tu parles date d'un patch du 09/11 appliqué... sur Xbox et PS4 uniquement
    "Tout est vrai, tout existe, il suffit d'y croire."
    Dieu. (enfin… je crois)

  10. #310
    Mise à jour 1.3 prévue en fin de semaine (avec 22 crédits pour chaque perso en cadeau annoncé par twitt

    Au moins, c'est pas un patch mineur (1.2.0.0.3).

  11. #311
    J'ai réussi à passer le chargement pour accéder au jeu. Par contre chaque lancement est une corvée et met une plombe à se lancer. Je suis sur SSD... C'est mon SSD qui lache ou le jeu est moisi? J'ai plein de bugs de chargement des textures, genre pendant les vidéos je vois les fringues voler, et en fait c'est un mec qui me parle dont le corps ne s'était affiché.

  12. #312
    Ba l'optimisation est moisi et j'attend un patch avant d'aller farm un peu plus, mais je n'ai pas eu des bugs aussi violent que toi

  13. #313
    Non ça charge vite chez moi.

  14. #314
    Depuis le dernier patch j'ai aussi les chargements long...

  15. #315
    V1.3.0 Patch Notes

    REASSEMBLE CAMPAIGN & AVENGERS INITIATIVE
    Various Reassemble Campaign & Avengers Initiative fixes, including:

    Fixed an issue where A-Day would not progress if the player started the campaign from the War Table after selecting Avengers Initiative first.
    Fixed infinite loads when reloading the game during “The Light that Failed” and “To Stand Alone”.
    Resolved bad save states for an infrequent bug where players are unable to progress with the campaign due to an infinite loading screen.
    Fixed an issue where a strongbox in “House Call” was sometimes not usable.
    Fixed an occasional bug with the bridge in the mission “House Call” that prevented progress. This should also fix bad save states.
    Fixed an issue where Pause and Character menus were blocked during “Testing… 1, 2, 3”.
    Fixed an issue where you would be teleported out of world when attacking the boss between fight phases in “To Stand Alone”.
    Fixed an issue where steps 1 and 2 of the “A Global Offensive” mission chain were not tracking properly.
    Fixed an issue where combat would not progress when defeating both Assault Adaptoids at the same time in “By Force of Mind”.
    Fixed a hole in geometry in “Dogs of War”.
    Fixed an where players could fall out of bounds in “Along came a Spider”
    Fixed an issue where players could get stuck inside geometry in “Rocket’s Red Glare” after enabling the teleport to space.
    Fixed an issue where sometimes an enemy could be stuck behind a closed door during “Task at Hand”.
    Fixed an issue in “Bad Blood” where the Final cinematic would sometimes not play audio.
    Fixed an issue preventing "Interrogation Anxiety" from being completed. This should also fix bad save states.


    MULTIPLAYER & MATCHMAKING
    Various fixes to multiplayer & matchmaking systems, including:

    Reduction of cooldown after leaving a strike team before the user could matchmake again (from 30 second down to 4 seconds).
    Matchmaking now stays enabled during mission launch countdown to give more time for players to join.
    Fixed a bug where the "Searching for Heroes" UI would not always match the actual matchmaking status.
    Fixed a bug where multiple host migrations would prevent the player from matching successfully again.
    Fixed “Quick Match - Launch with any Hero” failing when two Quick Match players joined another match simultaneously.
    Fixed losing Quick Match status when a player failed to join another match.
    Fixed a bug where leaving an existing Strike Team would prevent the next Quick Match attempt from working properly.


    ART & ANIMATION
    Various art, animation, and character fixes/polish, including:

    A variety of minor graphical issue fixes including clipping and popping.
    Fixed several areas where players could see out of world.
    Fixed many minor graphical errors and transitions.
    Fixed several ragdoll issues.
    Fixed a visual issue where enemy shields would pop in.
    Fixed Captain America character model bug in “Front Line” outfit.
    Fixed an issue where Thor would appear in the “War Cry” outfit in the Main Menu before unlocking it.
    Fixed an issue where Tony appeared in the incorrect Iron Man armor during the “Alone Against AIM” cinematic.
    Fixed Faction NPCs having no facial animation and freezing upon interact.
    Fixed Sprint Heavy Attack sticking to ground during certain combat scenarios.
    Fixed an issue with Black Widow’s grapple that launched her off trajectory.
    Fixed an issue where Iron Man would play the incorrect animation when doing laser Heavy Attack.
    Fixed an issue with Monotronic Exo Takedowns in multiplayer where the animations would get out of sync.


    USER INTERFACE
    Various UI fixes & polish, including:

    Fixed an issue that would cause damage numbers to appear on destroyed objects.
    Fixed an issue with Faction prisoner rescue, in which cell destruction markers would sometimes show the wrong icon upon Reload Checkpoint.
    Various Skill Menu videos updates for Hulk, Thor, and Iron Man.
    Various localization and text fixes.
    Approaching hackable terminals with a Hero that lacks that ability now displays a tutorial explaining why it cannot be accessed.
    War Table icon now has different appearance when there is a new Mission available.
    Reward icons for some Missions have been corrected to display the actual rewards.
    “Cancel” label added to the push-pull piston UI when interact option is set to “tap”.
    "Inhuman Sanctuary" mission chain thumbnail now better reflects being a Pym-centric activity.
    “Inhuman Sanctuary" mission chain notification no longer appears in campaign if it has already been shown in the Avengers Initiative.
    Talisman Artifacts now display correct thumbnail images.
    Faction Rank reward tutorial on helicarrier no longer displays before the Faction Vendor is available.
    Vault sequence tutorials now allow players to access the Character Menu while active.
    Based on player feedback, players can now see progress when being revived.
    Based on player feedback, we have implemented a 0-10 Motion Blur slider. When set at 0, Motion Blur is completely disabled.
    Fixed issues of objectives not displaying after player death.
    Fixed an issue where UI elements would show up during the introduction of Dropzones.


    COMBAT
    Various combat fixes/tuning, including:

    Fixed an issue where “Control Point” events would continue to spawn new enemies after completing the control requirement.
    Fixed an issue in “Defend” events where the battle would sometimes stall until Heroes got closer to defenders by increasing participation radius.
    Improved an issue where sometimes the “Secure the Area” portion of some Sabotage encounters would not register completion due to enemies becoming inaccessible or hidden during battle.
    Fixed an issue where at higher difficulties, enemies would hack rescue cells silently, causing mysteriously inconsistent activation times.
    Fixed an issue in a small number of encounters where some stronger enemy types would spawn too many at once.
    Fixed an issue which could prevent lock-on from working when the Warbot is downed.
    Fixed some navigation issues that would allow flying enemies to go out of world.
    Fixed an issue that would cause Dreadbots to become unable to move.
    Fixed an issue that would allow the final stage of the Warbot to be skipped.
    Fixed multiple issues where some attacks were not able to damage the Warbot when it is downed.
    Fixed an issue causing some enemies to spawn without proper portal FX.
    Fixed an issue where rarely a hero could still be controlled after being defeated by Adaptoids.
    Fixed an issue that would cause Kamala to unintentionally throw grabbed enemies at her feet.
    Fixed an issue which would cause Kamala’s arm to stay stuck in front of her when doing in-air attacks.
    Fixed an issue where Widow's Bite could get shot out of the air by enemies.
    Fixed an issue where Widow could not move on stairs while aiming the High-Caliber pistol.
    Fixed an issue where player would get stuck when triggering Hulkbuster near other interactable items.
    Fixed an issue where certain Hulkbuster moves cause double vision on another player's machine.
    Fixed an issue where Hulk could become stuck interacting with the world while holding an enemy.
    Fixed an issue when in high framerates, Hulk’s Sprint Heavy Attack would fall short.
    Fixed various issues with Captain America's “Mirror Shield” skill.
    Fixed an issue where Captain America’s shield could become stuck in Iron Man’s Energy Barrier.
    Fixed an issue where Iron Man could become stuck when evading while flying low to the ground.
    Fixed an issue where Ironman’s Unibeam Heroic ability could be used infinitely during his combat on the Golden Gate Bridge.
    Various Iron Man lock-on improvements.
    Iron Man’s “Hyper Coils” skill now grants the intended 10 second duration increase.
    Iron Man’s Laser Specialization reduces the intrinsic cost of aimed ranged attacks.
    Invulnerability frames when entering Hulkbuster have been extended.
    Improved enemy spawn positions in 2 encounter locations.
    Minor tweak to turret activation in “The Inhuman Condition” AIM bunker.
    Reduced difficulty for Embiggened Kamala to revive downed allies.
    Reduced difficulty of “Secure the Asset” in the “Alone Against AIM” missions.
    Reduced aggressiveness of turrets and enemy ranged attacks.
    Adaptoid laser attack is easier to avoid.
    Assault Adaptoid tuning, including:
    Less aggressive in multiples.
    Less aggressive when the fire shield is active.
    Triggers a smaller hit reaction when Heroes are hit by the laser.
    The laser attack is easier to avoid in combat situations.
    Fireball visuals were updated to make them easier to see in combat.

    GEAR, CHALLENGES, & REWARDS
    Various Gear, Challenges, & Reward fixes/tuning including:

    Fixed an issue where the Fabrication Machine would occasionally not reward an outfit (or units if a duplicate pattern).
    Fixed an issue where resources in a player’s inventory – including Units – would disappear if they reached a total of 32,000. We have capped all Units and Resources at 65,000 for storage and ensured they will not disappear moving forward. If you lost a large number of Units due to this bug, please contact Square Customer Service.
    Resolved bad save states and returned missing campaign outfits to users from a bug that was reverting them to a locked state.
    Increased Gear power cap for Threat Sectors, Drop Zones, and Hives to 130 to align with their max mission power.
    Exotics gear now have higher attribute points. Power Level 130+ Exotic gear now always has better attributes than other rarities.
    Gear that was erroneously being awarded at Power 1 and Uncommon rarity has been fixed in all activities.
    Activity-specific Gear earned in Elite Heroic Hives is now awarded at correct power and rarity.
    Gear with hero-specific perks can now be awarded at Epic, Legendary, and Exotic rarities with the correct number of perks; previously Legendary gear items of this type had too many hero-specific perks and Epics were not awarded at all.
    Faction XP is awarded to the entire strike team when rescuing Inhumans in War Zones.
    Hulk’s "Fractured" outfit now appears in the Appearance Menu when awarded through a Rare Pattern; will display item correctly in inventory of players who have already collected this outfit.
    A Rare Pattern is now correctly awarded at the start of the ‘More Assembly Required’ mission.
    Various Hero Challenges that were incorrectly tracking progress or not advancing under certain conditions have been fixed.
    Based on your feedback, we are moving to a single global content refresh and challenge reset time and day. Starting with this V1.3.0 patch, challenges will reset every Thursday at 10:00 AM PT. As a token of our appreciation we will provide 22 challenge points per hero with the refresh to account for the shortened challenge period. These points will be available to claim until Thursday the 25th at 10:00 AM PT.


    Additional PC Fixes
    Various stability fixes based on collected crash reports.
    Additional error messages for failure cases based on collected crash reports.
    Various CPU performance improvements.
    Reduce number of CPU cores used for Direct3D shader pipeline compilation.
    Overall reduction to memory usage.
    Added Backup Save menu in Settings -> Gameplay.
    Fixed Kamala and Thor HARM tutorials when Defense Mode was set to Toggle.
    A number of mouse/keyboard UI improvements.


    Known Issues & Workarounds
    THE MISSION “INTERROGATION ANXIETY” CANNOT BE COMPLETED
    Presentation: Rarely this presents as an inability to continue in the mission Interrogation Anxiety due to not being able to interact with specific characters.
    Status [9/18]: We identified and addressed one major scenario that should fix this bug and resolve bad save states, and we are still investigating other potential causes.


    UNABLE TO ACCEPT DAILY FACTION MISSIONS/VILLAIN SECTORS
    Presentation: Missions show up as already completed and do not refresh, which does not allow users to accept new ones in order to play them, causing them to miss out on rewards.
    Status [9/18]: We are actively investigating


    VARIOUS SKILL POINT BUGS
    Presentation: This presents one of several ways, including:
    Hulk having an extra skill point at 50
    Kamala missing a skill point at 50
    Thor missing a skill point at 50
    Black Widow missing a skill point at 50
    Status [9/18]: We are actively investigating.
    Please visit our Known Issues & Workarounds thread on Reddit for regular updates.
    L'espoir est le premier pas sur le chemin menant à la déception.

  16. #316
    Je vais le relancer pour test tout ça du coup !

  17. #317
    Ouep, je voulais jouer vu que j'ai une petite heure libre (de quoi faire une mission avec les 20minutes de chargement initiaux + ceux en cas de mort) mais du coup j'ai 4GO a dl. 8h de dl. Merci ma campagne (et non pas ma compagne)

  18. #318
    Je trouve que la mise à jour a rendu le jeu plus punitif. Je "meurs" beaucoup plus rapidement. Vous avez la même impression ?

  19. #319
    Je joue en difficile (pas encore fini le mode histoire) mais je n'ai pas trouvé le jeu plus difficile.
    Les chargements vont clairement plus vite, j'ai toujours des crash aléatoires avec un freeze complet du jeu m'obligeant a tuer le processus. Ca en est même difficile de finir une mission...

  20. #320
    Je vais aller claquer mes objets dans la machine à fabrication !!

  21. #321
    J'ai l'impression que les attaques a distances (pour ceux qui en ont), donc iron men et black machin surtout sont op' non? Notament les missiles d'iron men une fois uppé avec l'arbre!
    J'arrive limite à clean les maps entière à distance en snipant.

    Pour les points de compétence, y'a 3 tableaux différents c'est ca?

    Edit: j'ai pu voir sur la discution steam que de nombreuses personnes crashent. Ca me rassure. Mais j'arrive toujours pas à finir les missions la plupart du temps du coup. Obligé de rush l'objectif principal en priant.
    Dernière modification par Brice2010 ; 20/09/2020 à 21h08.

  22. #322
    Je joue sur PS4 (mais y a rien sur le forum console donc je pose ici). Il m'est arrivé deux fois en m'attaquant à une ruche avec un pote que mes dégâts et ma résistance se mettent à baisser drastiquement en cours de mission (genre il me faut 15 coups pour péter un drone et je me fais one shot par le moindre projectile). J'ai rien trouvé sur Google donc je demande ici si ça parle à quelqu'un, en tout cas c'est assez pénible.
    Je précise que mon pote n'est pas affecté par le problème et qu'on est à peu près de même niveau de puissance (148 pour moi, 144 pour lui).

  23. #323
    Citation Envoyé par ziafab Voir le message
    Je trouve que la mise à jour a rendu le jeu plus punitif. Je "meurs" beaucoup plus rapidement. Vous avez la même impression ?
    Citation Envoyé par nonothing Voir le message
    Je joue sur PS4 (mais y a rien sur le forum console donc je pose ici). Il m'est arrivé deux fois en m'attaquant à une ruche avec un pote que mes dégâts et ma résistance se mettent à baisser drastiquement en cours de mission (genre il me faut 15 coups pour péter un drone et je me fais one shot par le moindre projectile). J'ai rien trouvé sur Google donc je demande ici si ça parle à quelqu'un, en tout cas c'est assez pénible.
    Je précise que mon pote n'est pas affecté par le problème et qu'on est à peu près de même niveau de puissance (148 pour moi, 144 pour lui).
    Tu n'es pas le seul à avoir ceci, c'est un bug qui est venu avec le dernier patch, il se peut que parfois en milieu de mission il y une reduction de stats sur l'équipement, d'où l'impression que le jeu est beaucoup plus difficile pour certains.

  24. #324
    Patch 1.3.1 déployé
    Le précédent patch 1.3.0 corrigeait un gros paquet de trucs. Là c'est plus léger.

    MAIS !

    Captain America peut enfin défoncer les portes et récupérer les coffres planqués derrière !
    "Tout est vrai, tout existe, il suffit d'y croire."
    Dieu. (enfin… je crois)

  25. #325
    J'ai passé le jeu en full low 800*600. Et les chargements durent encore plusieurs minutes, même sur un SSD neuf.
    La dernière piste c'est celle de ma vitesse de connexion. Les chargements ont-ils un lien online selon vous? Une partie du hub / des missions requêtent online plutôt que juste sur le hdd/ssd?


    Et le matchmaking bug pour certains sur les discutions steam sur PC, j'ai peur que ça soit juste qu'il n'y ait plus trop de joueurs!

  26. #326
    Citation Envoyé par Brice2010 Voir le message
    La dernière piste c'est celle de ma vitesse de connexion. Les chargements ont-ils un lien online selon vous? Une partie du hub / des missions requêtent online plutôt que juste sur le hdd/ssd?
    Tu peux essayer de lancer le jeu avec la connexion internet coupée pour voir s'il y a une différence. Sur PS4 ça m'arrive et je n'ai pas noté de différence dans les temps de chargement.

  27. #327
    J'attends avec impatience le test de canard, faut l'acheter ou pas ?

  28. #328
    Citation Envoyé par RaiNfire Voir le message
    J'attends avec impatience le test de canard, faut l'acheter ou pas ?
    Si t'es fan de Marvel, que tu es indulgent avec la répétitivité et que tu as une grosse config, alors OUI.
    L'espoir est le premier pas sur le chemin menant à la déception.

  29. #329
    Et qu'un canard (que je ne nommerais pas ) t'oblige a l'acheter !!!

  30. #330
    C'est fou le pouvoir de persuasion de certaines personnes...

    L'espoir est le premier pas sur le chemin menant à la déception.

Règles de messages

  • Vous ne pouvez pas créer de nouvelles discussions
  • Vous ne pouvez pas envoyer des réponses
  • Vous ne pouvez pas envoyer des pièces jointes
  • Vous ne pouvez pas modifier vos messages
  •