Crunchez vos adresses URL
|
Rejoignez notre discord
|
Hébergez vos photos
Page 28 sur 43 PremièrePremière ... 18202122232425262728293031323334353638 ... DernièreDernière
Affichage des résultats 811 à 840 sur 1265
  1. #811
    Citation Envoyé par Bourrinopathe Voir le message
    Ben c’est malin : tu ne seras pas full relics avant une dizaine d’années
    J'ai commencé 5 persos. Ca aide pas.
    Citation Envoyé par Seymos Voir le message
    La tactique c'est comme un tabouret. Avec 2 pieds c'est pas stable.

  2. #812
    Citation Envoyé par pendragon64 Voir le message
    Bonjour à tous
    Certains parmi vous me connaissent surement et d'autres non, pour info je suis traducteur bénévole pour des studios indé et on me retrouve sur le site de loutrage ou RPGfrance.
    J'ai débuté Warhammer 40k Inquisitor Martyr et je me suis aperçu que la traduction n'était pas terminée et que parfois les traductions sont du google trad, alors j'ai tout repris et je vous propose un lien pour télécharger une traduction bien retouchée
    et terminée.
    Pour la communauté.

    À placer dans le répertoire 'string' du jeu

    https://mega.nz/#F!0WwnjJSZ!Rte0edlHit_dB1s3u4hauA

    pen
    Un grand merci pour ce beau travail!

    L'expérience de jeu en est vraiment amélioré!
    Citation Envoyé par Seymos Voir le message
    La tactique c'est comme un tabouret. Avec 2 pieds c'est pas stable.

  3. #813
    Je viens de tomber sur une mise à jour concernant le jeun certains ont testé ou continuent à jouer au jeu ?

    https://steamcommunity.com/games/527...71932994319265

  4. #814
    Le jeu est actuellement en promo sur Steam (37€ - 5€ pour le nouvel an lunaire).

    Il vaut enfin le coup avec les dernières maj ou il est définitivement perdu ? Je viens de relire le En chantier de CPC et ça fait peur .

    C'est d'autant plus dommage que j'adore l'univers
    Il parait que je suis un type horrible mais ce n'est pas vrai : j'ai le cœur d'un enfant..... dans un bocal...sur mon bureau.

  5. #815
    Citation Envoyé par RUPPY Voir le message
    Le jeu est actuellement en promo sur Steam (37€ - 5€ pour le nouvel an lunaire).

    Il vaut enfin le coup avec les dernières maj ou il est définitivement perdu ? Je viens de relire le En chantier de CPC et ça fait peur .

    C'est d'autant plus dommage que j'adore l'univers
    A moins de 10 balles, why not si tu aimes particulièrement l'univers mais sinon, non, c'est très pauvre en profondeur de builds/end game et tutti quanti...En tout cas, certainement pas au prix que tu cites.

  6. #816
    Ca fait un petit moment que je n'ai pas fait un tour dessus....
    Citation Envoyé par Seymos Voir le message
    La tactique c'est comme un tabouret. Avec 2 pieds c'est pas stable.

  7. #817
    Ok, merci, je passe mon tour .....dommage
    Il parait que je suis un type horrible mais ce n'est pas vrai : j'ai le cœur d'un enfant..... dans un bocal...sur mon bureau.

  8. #818
    Citation Envoyé par RUPPY Voir le message
    Ok, merci, je passe mon tour .....dommage
    Fait comme tu le sens.

    Je l'ai pris le jeu plein pot à sa sortie et je n'ai aucunement l'impression de mettre fait avoir. Il y a tout de même moyen de passer de bon moment dessus.
    Dernière modification par Lancelot du lag ; 06/02/2019 à 10h46.
    Citation Envoyé par Seymos Voir le message
    La tactique c'est comme un tabouret. Avec 2 pieds c'est pas stable.

  9. #819
    Citation Envoyé par Lancelot du lag Voir le message
    Fait comme tu le sans.

    Je l'ai pris le jeu plein pot à sa sortie et je n'ai aucunement l'impression de mettre fait avoir. Il y a tout de même moyen de passer de bon moment dessus.
    Au pire, j'ai 2 heures pour tester sous steam.....faut que j'y réflechisse .
    Il parait que je suis un type horrible mais ce n'est pas vrai : j'ai le cœur d'un enfant..... dans un bocal...sur mon bureau.

  10. #820
    J’avais retesté rapidement à l’occasion de la sortie d’un contenu supplémentaire (ça ouvrait un nouveau secteur et des missions scénarisées supplémentaires).
    Pour le reste, ça me semblait toujours aussi porté sur le grind intensif.

    En fonction du goût pour l’univers, la tolérance au répétitif, l’intérêt de faire grimper un perso au lvl max, ça peut être intéressant - visuellement c’est toujours aussi sympa, mais en dehors de l’histoire principale qui se joue gentiment (peu de variations dans les missions, mais il y en a occasionellement), ça restera : grind grind grind grind grind grind…
    Le co-op des missions générées est moisi.

    Au rayon H&S, Path of Exile (qui grind grind grind grind aussi, évidemment, c’est un peu le genre) offre un gameplay immensément plus riche et subtil (amha).

    ----

    On peut faire la campagne en co-op maintenant ?

    - - - Mise à jour - - -

    Citation Envoyé par RUPPY Voir le message
    Au pire, j'ai 2 heures pour tester sous steam.....faut que j'y réflechisse .
    C’est effectivement le pire
    2 h pour se faire une idée de ce genre de jeu, c’est trop court.
    UTC+4
    Discord :
    bourrinopathe | Steam ID : 76561198002650224

  11. #821
    Clairement c'est l'ambiance WH 40000 qui fait le charme du jeu.
    Citation Envoyé par Seymos Voir le message
    La tactique c'est comme un tabouret. Avec 2 pieds c'est pas stable.

  12. #822
    La 2.0 arrive dans 2 semaines environ :

    - The new maximum level will be 100

    - There will be Itemlevel instead of Power Rating

    - Equipment can have +/- 5 at its own level in the item level

    - The campaign will be expanded so that you play until about Lvl 60

    - Coop campaign with 2-4 people possible, all except vehicle missions

    - Story is expanded for campaign



    - Generally faster feel, more ARPG, effects and animations have been redesigned

    Range builds are revised, grenades are used e.g. immediately thrown, the cooldowns have been revised



    - New Game Modes

    - Existing ones are expanded

    - Warzone: will always scale with your own level, there will be more cards



    - Tarot: becomes more complex, you can level the cards, find new cards as a loot, new interface - easier to use



    - Finally: Opening inventory will be possible during missions !!

    - The XP bar will be seen in missions, you finally get XP for killing monsters !!



    - Mix new items, more items, new skills with weapons

    - Items with random skills are implemented

    - Items get sockets, e.g. Runes + Runewords, affect everything possible, also gemstone base bar which one can also level



    - Crafting is overworked, no more waiting time in the production, new UI, stuff is useful, he details of Rerolls and their values ​​and possibilities are shown



    - New challenge system with its own missions and rewards, these rotate,

    Monday / Friday is reset, at the same time 5 possible, places will be displayed on the star map, there will also be a ranking list



    - The planet map is being revised, alternatively missions can be selected via a dropdown menu



    - New Endgame!

    Loose fragments of cards, put together maps for new missions, additional hidden missions, small stories will be added, there will be new conditions to complete these missions, for example: find 3 secret weapon hiding places or similar, one will not die infinitely often, besides, there should be the BEST LOOT, which will be the new Endgame



    - New factions come to it



    - Passive skills are being revised



    - Opponents: Division into tiers like Horde, Regular etc remain, but are provided with gradations. These become generally smarter, with different skills and life points, balance is being processed, e.g. at Space Marines



    - Tutorial can be skipped after the first time



    - On Monday there will be new information with blog and videos

    - Patch available in 1-2 weeks live



    L'espoir est le premier pas sur le chemin menant à la déception.

  13. #823
    Ah bah enfin des news, ça fait un moment que j'attends cette 2.0 pour relancer le jeu

  14. #824
    Aussi oui ça m'a l'air plus intéressant pour s'y remettre ! bien que je vais être sur l'extension de Grim dawn en priorité.
    Designer/Graphiste/Illustrateur
    http://www.penguinscrossing.com

  15. #825
    Je testerais pour voir si ça relance mon intérêt mais j'ai comme un gros doute.

  16. #826
    Nouveau patchnote
    Au programme, des lootbox, du battleroyale, et la fin du support PC cette année.


    https://steamcommunity.com/games/527...04945961034829

    Content Patch for Martyr - v1.4.1 - Apr. 1
    1 AVR. À 12H42 - ✪ MEGAPULL


    Updates to W40K: Inquisitor - Martyr will be released. The updates will be applied automatically after the scheduled maintenance and when your Steam client (in on-line mode) is restarted. Please also note that during maintenance, players will be unable to login.

    New Features
    5 new DLCs are available from the in-game store.
    We have added continent selection when launching the mission. You will now have to scan the POI's continents to find a suitable LZ in order to start the mission. There will be an additional loading screen when changing continents.
    Added a new Inquisitor Royale mode to the PvP panel where 50 Inquisitors are dropped into the Warzone to test their might against each other.
    Starmap traveling is now mandatory and the quick mission launch tab has been removed from the game.
    Added a Barber Shop to the Command Bridge where players can spend Caligari Credits to style their characters' hair.
    To foreshadow and test our transition to the mobile platform, players can now manage the Command Bridge from their phones via our new mobile app. Download it here!
    New Map setting: Monastery
    Added a new NPC, the Ink Visitor who may sometimes visit the Command Bridge. He constantly talks about monsters and has a ghost as a companion.
    Players can now purchase Loot Caches from the in-game store for 1$ apiece. These loot boxes are also obtainable via spending 2000 Fate points.
    Added Parental Controls to the game. Gore and violence levels can be controlled via a passworded slider within the Game Options tab.
    Due to the popularity of the console port, PC support ends for Martyr at the end of 2019.
    The Main menu has been revamped to promote Starmap traveling. It can now be only reached from the Aethon System.
    Balance


    The Aethon System's PR requirement has been bumped up to 3200.
    Suppression is a vastly underrated mechanic in the game so we have doubled the suppression resistance of all Elite and Medium type enemies.
    Subsequently, all Elite and Medium type enemies now deal 45% increased Suppression damage.
    Added a new stat, Clumsiness, to the game. Characters with high levels of Clumsiness may drop grenades and fizzle their own weapons during combat.
    Loot boxes purchased from the in-game store now have lower Clumsiness stats than regular items.
    To reduce mission preparation time, all Inoculators now have random effects.
    Warzones now never end.

    We have felt that the leveling pace is too slow, therefore we have reduced mission XP gains by approximately 50%.
    All cutscenes are now unskippable.

    Added a new "Report Cheaters" feature to the ESC menu. Players reported 10 or more times will be automatically banned.
    Using emotes now has a slight chance to cost 2 Fate points.
    Players now lose a portion of their experience when they die. The loss is determined from the Power Rating of the mission.


    Crusader
    The Crusader's movement speed has been reduced slightly.
    The Crusader now has a slight chance to be crushed by his summoned turrets if the direction is misaligned.
    Crusaders are banned from the Barber Shop.


    Assassin
    Dodge has been reworked. Players can now Dodge in 16 directions, all of which can be custom bound via the Interface Options panel.
    The movement speed of Assassins is now increased by 30% if they customize their gear to be colored red.
    The Assassin's melee arsenal lacked variety, so we have added the following variations to all Assassin blades: Doppler, Gamma Doppler, Case Hardened, and Crimson Web.

    Psyker
    Psyker Warp Anomalies can now randomly summon other players to the multiplayer session.
    The Psyker's performance was lacking across endgame so max-level Psykers are now doing roughly 50% more damage with all specializations.
    Due to community feedback, we have switched the Psyker back to the old model.[i.imgur.com]


    Fixed Bugs
    Various localization fixes
    Improved stability across all platforms
    To improve the stability of the Inventory, a loading screen has been added.
    To improve the stability of the loading screen, all loading screens now last approximately 20% longer.
    Fixed a bug where console players sometimes received over 30 FPS. The human eye can only see 24 anyways.
    Fixed a bug where the Starmap did not have enough Spaceship Datahunt missions. Now there will be plenty more.
    The blueprint for Digital Weapons now has a new icon.
    Fixed a bug where player progress was saved upon hitting Alt+F4.
    Meme Virus has been removed as per to the new EU regulations.

  17. #827
    proba 1 2 3 Officier Il y a 3 heures
    [Official] Martyr 2.0 release date is revealed
    Inquisitors!

    By the decree of the God-Emperor, we announce that Inquisitor - Martyr 2.0 is set to be released on the 28th of May. The aim of the patch is to elevate Martyr's qualities to be more in-line with the traditions of the ARPG genre, with changes such as:
    - Faster, smoother gameplay experience for all three playable classes
    - Progression system rebuilt from scratch
    - Level cap increased from 80 to 100
    - Story Campaign, Seasons 1 & 2 are now playable in online co-op (2-4 players)
    - Expanded and revised loot system (new item tier, new item types, new enchants)
    - Expanded and revised crafting
    - New end-game modes
    - Other quality of life improvements
    - And many more
    L'espoir est le premier pas sur le chemin menant à la déception.

  18. #828
    Dans ce même message : eta 28 mai

  19. #829
    pas mal l'accélération c'est vrai que c'était un peu mou parfois, sinon le jeu apporte-t-il de bonnes choses depuis les mises à jour ?
    Designer/Graphiste/Illustrateur
    http://www.penguinscrossing.com

  20. #830
    Ben, faut attendre la V2 pour te répondre...
    L'espoir est le premier pas sur le chemin menant à la déception.

  21. #831
    Inquisitors,

    we are pleased to announce Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy, a stand-alone expansion pack for Inquisitor – Martyr. It’s a direct continuation of Inquisitor - Martyr’s campaign, designed to fit perfectly for new and returning players.

    Inquisitor - Prophecy brings a new class and an exciting story campaign to the game. Play as a Tech-Adept Inquisitor, built around summoning and enhancing your units to help complete investigations. Unforgiving deserts, hazardous factories and spectacular monasteries await, filled with Eldar and Tyranids. Are you ready to face the enemies of the Imperium?

    Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy will be available on PC on May 28 for $24.99, while those who already own a copy of Inquisitor - Martyr receive -30% off of their purchase for a limited time.

    PlayStation 4 and Xbox One players will be able to pick the game up at a later date.
    L'espoir est le premier pas sur le chemin menant à la déception.

  22. #832
    ouais à voir... mais il y aurait déjà pas mal de choses à régler de base je pense encore, ça serait mieux de se concentrer là-dessus
    Designer/Graphiste/Illustrateur
    http://www.penguinscrossing.com

  23. #833
    J'ai relancé, c'était mou, j'ai quitté.
    Uplay: Styxounet

  24. #834
    Perso je me suis refait une petite cession et effectivement j'ai pas vu une grosse différence.....

    Mais j'ai toujours autant.
    Citation Envoyé par Seymos Voir le message
    La tactique c'est comme un tabouret. Avec 2 pieds c'est pas stable.

  25. #835
    En même temps le patch sur la vitesse est pas sorti, si? J'ai cru que c'était le 28 mai.

  26. #836
    C'est assez particulier de faire un HnS où tu as l'impression de stagner, tant dans l'action que dans la progression. Whaaaoouuu après deux heures de jeu, je viens de gagner 1% de critique...

  27. #837
    oui c'est pour ça que viviblement ils devraient booster un peut out ça pour réellement sentir du changement, ça a du être souligné mainte fois par les joueurs, le jeu a du potentiel en +
    Designer/Graphiste/Illustrateur
    http://www.penguinscrossing.com

  28. #838
    Citation Envoyé par Tenebris Voir le message
    En même temps le patch sur la vitesse est pas sorti, si? J'ai cru que c'était le 28 mai.
    Ce qui expliquerait notre sentiment et prouverait une fois de plus que je suis à la rue.....
    Citation Envoyé par Seymos Voir le message
    La tactique c'est comme un tabouret. Avec 2 pieds c'est pas stable.

  29. #839
    Citation Envoyé par Tenebris Voir le message
    En même temps le patch sur la vitesse est pas sorti, si? J'ai cru que c'était le 28 mai.
    C'est ce que je lis aussi :

    Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy sera disponible sur PC le 28 mai au prix de 24,99 $, tandis que ceux qui possèdent déjà une copie d’Inquisitor - Martyr bénéficient d’une réduction de -30% sur leur achat pour un temps limité.

    Prophecy devrait publier avec Patch 2.0, une mise à jour distincte et gratuite du contenu de Martyr.

  30. #840
    Citation Envoyé par Le Doyen Voir le message
    C'est ce que je lis aussi :

    Warhammer 40,000: Inquisitor - Prophecy sera disponible sur PC le 28 mai au prix de 24,99 $, tandis que ceux qui possèdent déjà une copie d’Inquisitor - Martyr bénéficient d’une réduction de -30% sur leur achat pour un temps limité.

    Prophecy devrait publier avec Patch 2.0, une mise à jour distincte et gratuite du contenu de Martyr.
    Avec une petite vidéo, montrant certains changements (comparatifs) :

    Citation Envoyé par CaMarchePas Voir le message
    Dans ce même message : eta 28 mai
    : 1550-3026-6244

Page 28 sur 43 PremièrePremière ... 18202122232425262728293031323334353638 ... DernièreDernière

Règles de messages

  • Vous ne pouvez pas créer de nouvelles discussions
  • Vous ne pouvez pas envoyer des réponses
  • Vous ne pouvez pas envoyer des pièces jointes
  • Vous ne pouvez pas modifier vos messages
  •