Crunchez vos adresses URL
|
Rejoignez notre discord
|
Hébergez vos photos

Affichage des résultats du sondage: qui ne devrait jamais conduire ?

Votants
9. Ce sondage est terminé
  • Raoul

    2 22,22%
  • Sapro

    3 33,33%
  • Face

    2 22,22%
  • Elkoo

    2 22,22%
Page 125 sur 143 PremièrePremière ... 2575115117118119120121122123124125126127128129130131132133135 ... DernièreDernière
Affichage des résultats 3 721 à 3 750 sur 4267
  1. #3721
    Ah oué c grô lourds sur counane koi

    Bon Raoulette, tu te sors les doigts ? On va taper du leu sur Counane ?

  2. #3722

  3. #3723
    On tire pas sur un Raoul qui cour !
    Citation Envoyé par Sapro Voir le message
    Gourou Raoul ça sonne impec

  4. #3724
    Citation Envoyé par Saprophyte Voir le message
    Sérieux
    Même pas vous bipez

    Alors que je me tape des lourds sur Conan
    Ah ok...

  5. #3725
    Citation Envoyé par Kalimuxo Voir le message
    Ah ok...
    Humourisme bordayl vous savez que je vous aime fort fort

  6. #3726
    Citation Envoyé par Sapro Voir le message
    Gourou Raoul ça sonne impec

  7. #3727
    Update #60

    Plus de place dans les caisses (+5 cases pour les grosses), et plus de caisses dans les bases (4 petites et 2 grosses) !

    Le temps de craft des éléments à diminué, j'ai hâte de voir ce que ça donne maintenant !

    De nouvelles zones à découvrir et de nouveau types de bâtiments partout sur la carte, dont des abris de fortune.

    Un nouvel emplacement pour les sacs banane !

    Et... la plupart des objets qu'on loot deviennent maintenant des objets Steam. Ce qui signifie qu'on peut maintenant les trimbaler d'un serveur à un autre, mais aussi les échanger et les vendre. Pour les récupérer ou stocker en jeu, il faudra une monnaie spéciale qu'on peut "trouver ou looter" (ce n'est pas la même chose ? ) en jeu, mais pas de micro-transactions en vue pour l'instant.
    Edit : les kiosques qui permettent de récupérer les objets Steam sont apparemment désactivables par les admins qui le souhaitent.

    Amalgamated Kiosks
    • Several kiosks have been placed around the map in Amalgamated branded buildings
    • Kiosks will allow players to store and retrieve items to/from their Steam inventory for the game
    • To store and retrieve items it will cost amCoins - a new in-game currency which can only be found or looted as you play the game
    • amCoins are like any other item you find and carry on your player, and can be looted from your corpse
    • amCoins, and a few other specific items, cannot be stored in a kiosk
    • The amCoin cost will vary depending on the item - weapons are more expensive to store and retrieve than rags, for example
    • You may use the kiosk system to transfer items between servers - store them on one server, then retrieve them on another
    • Only crafting guides and a few cosmetic items can be sold or traded on Steam - all other items cannot be sold/traded and are for your use only
    • If an item is stackable, only a full stack can be stored in a kiosk - stack size is displayed in Steam
    • Damaged items cannot be stored (you will be able to repair items in a future update)
    • Only empty magazines can be stored in a kiosk - unload the ammunition first, then store the magazine and ammo separately
    • There is a base building part kiosk that spawns in the world and can be dragged back to your base using some vehicles so the kiosk can be used there
    • A kiosk placed in a base can only be used by clan members of the base it is in
    • Only you can see your items stored in a kiosk, and multiple people can use a kiosk at the same time
    • Items stored in a kiosk cannot be looted by other players

    Server Renters
    Should you desire to disable the kiosks on your rented server you can add the following line to your
    hosting.cfg file to disable them. This will prevent players from being able to store or retrieve items on your server:
    steam_inventory_enable = 0

    Game
    • New waist slot added to players. Used for fanny-style packs
    • When scavenging for items the action menu will appear with a scroll wheel icon if there are items you can find
    • Scavenging for items added to many of the newer world assets
    • Optimized net behavior of environmental areas
    • Fixed issue with corpses who have been interacted with that could cause them to disappear too soon
    • AI team fixed some memory leaks on the servers - will increase server stability
    • Fixed bug which allowed being able to store items inside of other items when you shouldn't be allowed to do so
    • Shader cache updated to reduce stalls while playing

    Crafting
    • Many crafting times reduced, some greatly - especially for base parts
    • Craftable fanny pack added
    • Fixed recipe for 2 meter versions of the nerve grenade trap

    Items
    • Amcoin Ledger added - can store up to 100 amCoins
    • Fanny pack added - several color variations - will not be displayed on your character for now
    • Increased view distance for mushrooms
    • Heatpack item added - start storing them for the upcoming temperature system

    Vehicles
    • Vehicle damage should be correctly sent to all clients
    • Fixed how vehicle damage is applied - fixes the seemingly random vehicle despawns
    • Jet ski added - 2 person vehicle - textures and sound effects are WIP - they will be improved
    • Increased number of spawning dirt bikes
    • Increased number of spawning quad bikes
    • Fixed bus physics proxy setup
    • Fixed pick up truck physics proxy setup

    Base Building
    • Large storage crate size increased from 20 to 25 slots
    • Can now place 4 small storage crates in a base (was 1)
    • Can now place 2 large storage crates in a base (was 1) - requires Storage crafting guide to craft large crates

    AI
    • Changed baby spider explosion damage type so it doesn't do as much damage to vehicles

    UI
    • UI scale size slider added (50% to 125% sizing)
    • New hints added to main screen
    • Icon quantity field adjusts its width automatically - fixes clipping issue when the count is > 99
    • If a player's inventory is open then the health bar of any targeted base building part is hidden while the inventory is opened
    • Almost all in-game icons have been regenerated, so the looks of many icons will change slightly

    Map
    • Added new dock area north of Hayward
    • Added New Cargo Ship area north of the docks
    • Added new Residential bunkers (spread around the map)
    • Added New Log Cabins
    • Added new makeshift bunkers (spread around the map)
    • Fixed graffiti on some broken buses

    Animations
    • Fixed UVs on Aviator glasses
    • Fixed some skinning issues on female hazmat suit
    • Jetski animations
    • First Select animations added for the AT-12 Shotgun and the 870 Tactical Shotgun

    Models/Textures
    • Added LOD for bus wheels
    • Fixed destroyed LODs for pick up truck - added damaged version of wheels

  8. #3728

  9. #3729

  10. #3730
    Woputain y'a un jet ski !!

    Il a l'air bien comme jeu !!

    Merci pour le changelog Silver, pôle emploi a eu raison de moi et m'oblige à utiliser mon corps pour faire des trucs physiques. Le soir je rentre vidé de toute envie...
    Même poster un changelog me gonfle alors que j'aime ça normalement

    Vivement la fin du monde que je choppe mon gros bâtard de conseillé pôle emplois pour lui arracher la tête et lui chier dans le coup tout en coupant les doigts de ses enfants avec une cuillère rouillée...
    Citation Envoyé par Sapro Voir le message
    Gourou Raoul ça sonne impec

  11. #3731
    Citation Envoyé par Raoulospoko Voir le message
    pôle emploi a eu raison de moi et m'oblige à utiliser mon corps pour faire des trucs physiques
    Merde toi aussi

  12. #3732
    Les devs expliquent la philosophie derrière le système d'objets Steam et en quoi ça n'implique pas de micro-transactions ou de P2W :
    https://www.reddit.com/r/Miscreated/...bal_inventory/

    So I wanted to clarify some things regarding our new inventory update coming to Miscreated, primarly the new kiosks that allow you to store items globally. There seems to be a lot of misinformation and assumptions being made by people. So let me answer some of the bigger complaints that got brought up.

    Firsty, let me explain how this system is going to function. To put it as simply as possible it is using your Steam inventory as a storage for items. From there you'll be able to access those items on other servers, or sell and trade certain items on the Steam Marketplace. There is currently no limit on the amount of items that can be stored there, provided you have the AmCoins for it.

    How does it work in game? Well there is a few areas around the map that will have new Amalagated Corp. office buildings with these new kiosks in them, there is also a rare towable kiosk that may spawn for you to take back to your base. These office spaces are NOT safe zones, and you can be killed while using them. Don't worry though as players can't access your Steam inventory if they kill you, however items in your character's inventory can be looted.

    To store OR retrieve an item you will need AmCoins. AmCoins can ONLY be acquired through in-game play and cannot be bought for real money. These can be obtained through a variety of means such as searching the world or killing mutants. They stack up to 100 in your inventory, are counted per server, cannot be stored in a kiosk, and are dropped on death. Server owners have the option to completely disable this new feature if they don't want it on their server. So if you don't like this new feature you can join a server that has kiosks disabled and players cannot use global inventory.

    F.A.Q.

    "Great, they added microtransactions."

    No, we didn't. All items that can be sold or traded on the Steam market are sold by YOU, the players. We aren't selling anything for personal profit. You dictate the prices, you sell the items, you make the money (minus any taxes/fees put in place by Valve, see the FAQ at the end of the article for more details).

    "This sounds/is p2w"

    Any item can be stored, however the only items you can sell or trade to other players is cosmetics, guides, and other like items. You cannot sell or trade guns, ammunition, or magazines. The goal is to make it easier to trade items that will not affect gameplay in adverse way, while making it easier to trade items to other players.

    "Great, now people are going to loot empty servers and be OP on populated ones."

    In order to prevent this you have to use AmCoins which is a special currency found by playing. They are stored per server. AmCoins cannot be bought, traded, or stored in the kiosks. You have to find them in the world by playing the game. All items have an AmCoin amount to be stored AND retrieved. More powerful items such as weapons require more AmCoins than a shirt for example.

    So you have to play and get coins on both the server you want to store the item on, and the server you want to retrieve the item on. This is to prevent players from just hopping to an empty server and quickly gearing up, then going back to a populated server and retrieving items to load up their inventory because they also need to acquire coins to store the items too.

    Steam Market FAQ: https://support.steampowered.com/kb_...6088-UDXM-7214

  13. #3733
    Ouais ça va révolutionner le jeu, je vais le relancer pour la peine !!
    Citation Envoyé par Sapro Voir le message
    Gourou Raoul ça sonne impec

  14. #3734
    Le look c'est important. Tu peux pas test.







    Ah oui, j'ai des dossiers !

  15. #3735
    Euh, moi aussi

    Jouez pas à ça avec moi les gars

  16. #3736
    Han la troisième tof les souvenirs

    Hey Silver, balances ton porc !!! c'est un ordre

    gruick

  17. #3737
    Je reviens du coup pour refaire part de mon message qui lui n'a pas plus aux modos du site apparemment ^^ LA SOUPLESSE MESSIEURS

    Un petit serveur miscreated (plus trop petit maintenant) qui est n°1 FR depuis 6 mois, si vous avez envie de vous investir quelque part sur du long terme, jouer de temps en temps, sans prise de tête, cela peut être très sympathique pour vous !

    Havre Noir c’est avant tout du Roleplay mais qui se veut souple c’est-à-dire pas d’immersion totale, vous avez la possibilité de parler avec vos potes pendant que vous jouez mais aurez l’obligation de vous mute et de jouer une scène en jeu.

    Plusieurs canaux sur le discord sont mis à votre disposition pour faciliter les interactions pour ceux qui ne peuvent pas être toujours la et d’être au courant de ce qui se passe !

    Chez Havre Noir le staff est présent et efficace, en effet nous sommes leaders en matière de Roleplay Français sur Miscreated depuis notre ouverture en Février 2018 ! Avec des joueurs venant de tous les univers et avec des styles de jeux bien distincts et différents.

    Notre communauté est riche en gameplay et ne cesse d’évoluer, chaque mois c’est une centaine de joueurs différents qui tentent de survivre sur cette île hostile.

    Des évents ont lieu chaque semaine pour connaître un peu tout le monde, rassembler les habitants de l’île et surtout passer des bons moments ensemble.

    Et toi ? T’attends quoi pour venir nous rejoindre ?

    Je vous invite à consulter notre trailer ici : https://www.youtube.com/watch?v=Zl4tOTidKj8&t=10s

    Pour en savoir un peu plus n'hésitez pas à passer sur le discord ! https://discord.gg/syPn9N7

  18. #3738
    Hello je vous propose mes services de garde du corps et d'élimination de déchets.

    Mon discord : Jesus#6129

    Salutations

  19. #3739
    Salut, la dechet c'est au bout a droite !!

    P.s discord c'est pour les noob !!
    Viens sur mumble.
    Citation Envoyé par Sapro Voir le message
    Gourou Raoul ça sonne impec

  20. #3740

  21. #3741
    Saucisson

  22. #3742
    Putain chui trop con j'viens de percuter

  23. #3743
    Heeuuuuuu pas moi...

    Jesus mange du cochon de lyon ??

    C'est pas catholique...
    Citation Envoyé par Sapro Voir le message
    Gourou Raoul ça sonne impec

  24. #3744
    Mais nan mon Raoul !!! Le Jesus de Lyon c'est un sifflard

    Bon par contre envoies du Chouchen toi

    et Nos si t'es là on fait quoi ? Tu l'envoies ton Pouilly bordel ou il va falloir venir le chercher ?

  25. #3745
    Citation Envoyé par Nonow Voir le message
    Bon par contre envoies du Chouchen toi


    Spéciale kassedédi à Kali qui écoute ce son non stop derrière mumble

  26. #3746
    Viens mon petit, tu es le bienvenu !

    - - - Mise à jour - - -

    Citation Envoyé par Nostiss Voir le message
    Viens mon petit, tu es le bienvenu !
    Mais pas ce soir j'en ai plein ma gueule
    😅

  27. #3747
    Là faciale c'est mal.

  28. #3748
    Putain et Nos qui en fout partout là... Tabarnak, mais qui va nettoyer ??? Hein ?!!!!

    Bande de saligots !!!

  29. #3749
    Je pensais plutôt à l'alcool.... le whisky coca ça fait mal à la gueule...

    Viens à l'occasion, tu es le bienvenue!

    Sinon promis dès que je rebosse et ai de la tune je t'envoie une quille !

  30. #3750
    P3100057 by Sapro Phyte, sur Flickr
    Dernière modification par Sapro ; 30/06/2018 à 17h15.

Page 125 sur 143 PremièrePremière ... 2575115117118119120121122123124125126127128129130131132133135 ... DernièreDernière

Règles de messages

  • Vous ne pouvez pas créer de nouvelles discussions
  • Vous ne pouvez pas envoyer des réponses
  • Vous ne pouvez pas envoyer des pièces jointes
  • Vous ne pouvez pas modifier vos messages
  •